Pokial viem, spickovy interval do Sl.udolia je 10min (31+39), to cez vikend nie je, teda pracujuci studenti sa pohodlne dostanu, rovnako ako aj ludia do televizie v opacnom smere..A pre prazdninujucich nie je luxus 20min, viem, ale kapacitne problemy som si tam v lete nevsimol..Alebo situacia spred 2-3 rokov, ked chodila na Mlyny v lete len 39 (31 nepremavala) s intervalom 14/20/14 bola lepsia?
Zdravim Slovensko,dam sem nejaky prispevok about of london transportation .
Casto chodim dabldekrami a neni to nic moc! ZLATE IKARUSY A KAROSY,sori!!
Je to najlacnejsia doprava a najpomalsia teda vyuzivana dost velmi. Kapacita je tu okolo 70 . vyhodou je ze ked je autobus plny uz nenabera ludi takze to ma aj svoju vyhodu. Je v nich dost smrad a strasne teplo ? !! vlaky su tu ako u nas dost zahumusene a smradlave.... Jedno odvezenie tu stoji 1 libru takze je to dost drahe.. ale aspon chodia celkom presne pretoze su tu vodici penalizovany za nedodrzanie casu. Maju tu svojich kontrolorov ktori stoja na niektorich zastavkach. tak prijemne slnecne leto na slovensku. SLOVENSKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ahojte, neviem komu mam napisat, ale mozno je toto to spravne miesto..... nie je mozne, aby autobus 39 chodil cez tyzden (okrem dopravnej spicky) castejsie ako len kazdych 20 minut? V Mlynskej Doline byva v lete tiez dost vela ludi, ktori sa potrebuju premiestnovat....
Dakujem ?
č. odstínu AZNP (značení výrobce): 439
číslo odstínu n.p. Barvy a laky: 4290
číslo, název a zavedení do výroby Glasurit: SK4290 himmelblau, 1966
odstín: modrá (světlá)
kombinaciu interieru teraz neviem, ale sedadla su cierne, strecha je kremova, dvere cierno - kremove (tusim). Vcelku elegantne. Na sedadlach su aj sede potahy, ale tie som dal dolu, lebo som ich dal vyprat a navyse to takto vyzera krajsie, aj ked sa na to sedadlo "lepim".
Podla vyrobnych cisel karoserie a motora je to voz z 10. serie, co bola prva seria kde sa vyrabal aj model DeLuxe, cize jedna z uplne prvych DeLuxiek vobec. Bude z nej velmi dobry veteran, rozhodne. Jazdi velmi dobre uz teraz, su to iba drobnosti ktore treba spravit, iba to chce cas, ktoreho teraz az tolko nemam.
Totiž aj cena tohto typu auta, keď je všetko pôvodné, záleží od mnohých faktorov. Dôležité považujem pri výbere i účel, na ktorý sa bude vozidlo používať. Ak kupujete ako zberateľ, pôvodné dielce hrajú veľkú rolu-ale všetko v náväznosti na už nižšie spomenuté faktory. I z pohľadu finančného zabezpečenia je to rozdielne-pretože ak chcete tento typ na bežné použitie, z hľadiska možného rozhodovania, že kúpi sa lacno, niečo to vydrží a potom sa uvidí treba tento typ poznať (rozumejte spotreba, zháňanie kompatibilných či pôvodných dielcov). ? Ak sa rozhodnete nejakú tú 412ku kúpiť, želám veľa spokojnosti a radosti z nej! ?
Ťažko odhadnúť, dobrý stav môže byť myslený pred či po generálke. Záleží aj na tom, či je auto pojazdné, či bolo garážované, či sú zdravé plechy a nakoľko záleží na to, čo všetko je pôvodné. Najlepšie by bolo nazrieť na internetové ponuky veteránskych búrz-na sieti sa ich dá nájsť hodne! ? Môj osobný predpoklad na moskviča 412 v zachovalom pojazdnom stave je od 5 do 20 tisíc-je to však len veľmi, veľmi hrubý predpoklad. Ak by bol záujem, stránky, kde sú v ponuke takéto záležitosti, môžem zaslať mailom. ?
No môj ročník 1969 už termosýtič nemal. A podľa rozprávaní majiteľov kúskov z rokov starších, každý to dával preč, lebo bol problém to zoštelovať. A o Favorite ani nehovorím, tam keď si zabudol, že musíš zošliapnuť plyn až na podlahu, aby sa sýtič vypol, tak si mal smolu. Mám skúsenosť - Piešťany-Bratislava (80 km) - 12 litrov. Na diaľnici neradíš, nešliapeš na spojku, nedochádzaš ku križovatkám, takže nezistíš, že tam máš sýtič...
S tým CNG motorom som to myslel tak, aký tam bol smajlík ? ? . To len, že keď sa v BA už môžu nakupovať len CNG busy, tak by asi mal byť CNG aj pomocný pohon v tormbeluse, nie ? ? Veď na strechu sa toho zmestí...
Nechcem byt zle chapany. Nie som nejaky militantny odporca 24 Tr/25 Tr. Naopak. Mam pocit, ze je to celkom slusny trolejbus. No jeho najvacsou devizou je podla mna aspon ciastocna unifikacia s Agorou, a teda moznost pouzitia istej casti nahradnych dielov a servisnej siete Karosy. Tato vyhoda ma ale v Bratislave nulovu hodnoty, kedze Citybusy tu zatial nemame a kvoli roznym okolnostiam dufam, ze ani mat nebudeme.
Viem, ze na 21 Tr/22 Tr uz mozem zabudnut. Napriek tomu mam pocit, ze 24 Tr/25 Tr toho za rovnake peniaze poskytuju v konecnom dosledku menej.
Nevedel som, ze ST18 planuje mat vyzbroj na streche. S tym CNG motorom si to myslel vazne? Bola by to zaujimava alternativa, na druhu stranu -- kde by boli flasky? V priestoroch palivovej nadrze autobusovej verzie?
Najlepšie by Ťa asi opravil Jenki ale ak sa dobre pamätám, tak dvojmotorové Trotlíno asi bude mať výzbroj na streche, čiže sa krb opätovne uvoľní pre CNG? motor.
25 Tr s bateriami bude ale asi podstatne lacnejsia, nez s agregatom. Dalej som bol v domneni, ze plnohodnotny diesel agregat nie je kam do Trollina dat, kedze v krbe je vyzbroj. Mozno sa mylim. Budem rad, ak ma niekto opravi.
Ok, poďme diskutovať o výhodách a nevýhodách metra. Z tvojho príspevku usudzujem, že sa domnievaš, že by bola existencia metra v Bratislave výhodou. Určite to bude na základe nejakých dôvodov? Môžeš teda uviesť, ktoré výhody podľa teba metro má? A špeciálne pre Bratislavu?
halo halo ?
ako sa mate v takomto peknom teplucku??? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin