Reakcia na: S499.1023 #32102:
Pokial viem, tak vsetky 1000ky mali termosytic, mozno rocniky 68 a 69 uz nie. Stovky ho uz nemli, myslim ze az Favorit ho zasa dostal. Termosytic je podla mna dobra vec, len musi byt spravne nastaveny. Udajne to boli spolahlive zariadenie, iba to niekedy zbytocne zralo, ale to je vec nastavernia. Na to dynamo sa pozriem. Bateria je v super stave, drzi velmi dobre. Dobijanie slape, akurat pri volnobeznych otackach sa niekedy rozsvieti. Chrom je velmi zachovali, ziadna hrdza, ako novy. Akurat zadny naraznik bol tuknuty, je to na nom vidno.
fobust
Povodne je vsetko, akurat nema termosytic, je tam mechanicky a rozdelovac sa tvari byt neoriginalny. Taktiez to dynamo sa podoba viac na alternator (vzhladovo). Inak je uplne povodna. Nevedel som ze mas rada veterany. Elektroinstalacia je uz kadeako poprepajana, miestami je cudesna, ale kupodivu to ide. Elektirku vsak bude treba komplet prerobit, niekedy blbne, ale je to vcelku vypocitave. V zime nebola jazdena, stala na spalkoch v garazi, korozia minimalna, na 38 rocne auto je to priam vynikajuce. Havarovane udajne nebolo. Ma aj tazne zariadenie, ale to si akosi vo velkom technicaku nevsimli, takze v malom to chyba... ? Zatial som s tym nic nerobil, iba som doladil brzdy, brzdi velmi dobre, aj mrtvy chod pedalu je teraz OK, premazal som capy riadenia a vlastne vsetky tie pohyblive casti. Najazdenych ma 145 000 km, motor mal go pri 110 000, je to na nom vidiet. Akurat treba trosku dolatid predzapal, ale ma vcelku kultivovany chod, ziadne strielanie a pod. sa nekona. Fraba: modra.