Tak to sa robilo v BA ? ? ? Prečo nemohli byt vsetky renovovane v BA, podla mna presuvat to do Sumperku a spat boli zase len vyhodene peniaze DPB ? ? ? ? ? ? ? ? ?Ale na take tahy sme si uz asi zvikli............ ? ? ? ?
Keď boli tie K2, ktoré sú označované ako K2YU, dodané do BA, aké odlišnosti mali/majú od ostatných K2 okrem toho, že boli dodané s normálnerozchodnými podvozkami a bez hliníkových ozdobných líšt? Podľa mňa by išlo o K2YU v tom prípade, ak by bol zberač pôvodne na zadnom článku vozidla, nie? A ešte by som mal jednu otázku, vie sa, z ktorých vozidiel boli tie podvozky získané alebo boli zakúpené ako súbor náhradných dielov? Niektoré zdroje uvádzajú, že boli použité podvozky aj z vyradenej K2 #318, ale to je len jedno vozidlo.
Neviete co je to zac ta K2G č. 7085, z toho mini obrazku co je v aktualitach sa to neda dobre vycitat, nemozte sem niekto hodit niaky link s foto ???Renovacia sa tiez robila v Pars Šumperk???
S 499, Kami: V zdroji, z ktorého som čerpal sa uvádza, že ide nízkopodlažný trolejbus s výškou podlahy 350mm od vozovky (presnejšie ide o výšku uličky).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Keď boli tie K2, ktoré sú označované ako K2YU, dodané do BA, aké odlišnosti mali/majú od ostatných K2 okrem toho, že boli dodané s normálnerozchodnými podvozkami a bez hliníkových ozdobných líšt? Podľa mňa by išlo o K2YU v tom prípade, ak by bol zberač pôvodne na zadnom článku vozidla, nie? A ešte by som mal jednu otázku, vie sa, z ktorých vozidiel boli tie podvozky získané alebo boli zakúpené ako súbor náhradných dielov? Niektoré zdroje uvádzajú, že boli použité podvozky aj z vyradenej K2 #318, ale to je len jedno vozidlo.