No aj s tou jednou kolajou, vies v BA je mozne vsetko, takmer 1mld sa minula na projekt metra, teraz pisu ze 0,5 mld bude stat projekt eliny, zase sa niekto namasti, Durkovsky bude mat novu vilu, a potom zase nieco vymyslia a zase sa dakto nabali ........................................ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A to si kde preboha vzal, že by tá trať mala byť jednokoľajná? Väčšiu blbosť si neviem predtaviť. Však to by neriešilo absolútne nič, keby sa muselo 5 minút čakať a to by ešte električka neprešla ani jednu zastávku... -)
Ale však to je vlastne jedno, aj tak tu žiadna električka nikdy nebude.
A ľudia, zabudnite na tú električku do Petržalky, to si tu vážne niekto myslí, že sa odvezie niekedy do Petržalky električkou? Načo sa hádať o niečom, čo tu nikdy nebude?
Skúste si predstaviť, ako by vyzeralo metro v BA, keby ho DPB prevádzkovalo. Tri súpravy za sebou po pol minúte a potom 15 minút nič, celé vozy komplet posprejované, na staniciach desiatky bezdomovcov, drahé cestovné, nemožnosť kúpiť lístok, žiadne informácie, špina, samé šable po zemi, smrad, hluk, trate otrasné, samé vykolajenia, vlaky by sa kazili medzi stanicami...
Neviem presne, s akym usporiadanim sa pocita po rekonstrukcii mosta -- mozno to este ani nie je definitivne rozhodnute. Pravdepodobne vsak usporiadanie bude odlisne od toho sucasneho, kedze most sa ma rozsirovat (ak som spravne cital). Iste vsak je, ze trat na nom bude dvojkolajna. Menej iste je, ci na moste vobec bude nejaka vozovka a ci tam nebude len elektrickova trat a lavka pre pesich a pre cyklistov.
Ako pises v bode 4., ja som to myslel trochu inak, niezeby sanitky chodili tak husto ale v pripade ze by na moste bola iba jedna kolaj ze by eliny na seba museli vzdy cakat, ak budu dve kolaje jedna bude na otvorenom zvrsku a druha vo vozovke???-myslim tym na konkretne na moste
Hadajte kolko som nameral rozchod pri Damborskeho? Na tri pokusy mi vyslo vzdy medzi 965 a 970 mm, na kolaji v druhom smere 990 a o 10 metrov dalej uz 1000. Podte mi to niekto potvrdit (fobust?) pls.
Keby len BKVcka. Ja dnes idem aj s pasmom premerat rozchod, pretoze medzi krizovatkou medzi Hornymi Krcacami a Damborskeho je lava kolaj v smere do Dubravky posunuta podla mojho odhadu o 1cm blizsie k druhej, co som pomenoval "plavajuci rozchod" - tramvaj si ju jednoducho posunie, kedze prava kolaj je uchytena OK. Grc... Mam to pofotene, dofotim este dnes, hodim na web aj s popisom a aktualnym rozchodom
Tiez som sa nad tym pozastavil. Na druhu stranu, trat v Dubravke nevyzera o moc horsie.
Ked som pri tom: ta letna rekonstrukcia sa tyka len trate na Krcacoch? Samotnej trati v Dubravke sa nedotkne? Ved tie BKVcka su tam miestami tak poprepadavane, ze hroza...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jonny