si: No ja na linkové vedenie nie som žiaden odborník, to rád prenechám na úvahu pre iných, ale všetko sa dá, čo by nie. A ako vravíš, s ťažkými batožinami sa na Predstaničné, či Sokolovskú vláčiť nebudeš. To je skoro ako ísť pešo zo zšt. NM na L2 alebo 4.
tak mi skus napisat ako by si zmodifikoval siet MHD tak, aby sa dalo rozumne dostat zo ZST NM na vacsinu casti mesta... pretoze z hlavnej stanice ti idu spoje do takmer vsetkych koncin a ak aj nie priamo z hlavnej stanice tak z predstanicneho nam./SAV co je este v relativne pohodovej pesej dostupnosti (aj ked s 2ma ruksakmi a 3ma kuframi by som to velmi slapat nechcel )
No ja osobne pokladám za zástavku hlavnej stanice aj Sokolskú Ale pre menej mobilných ľudí môže byť zdolanie 1,5 metrovej rampy prekážkou, to je pravda.
No Ty vravíš, že by nebola ochota prestupovať, ale ak by sa presmerovala časť výkonov na žst. NM, tak by tam chodilo/zachádzalo aj viac linkek, nie? Z hlavnej stanice nepremávajú priame linky všade, takže tak-či onak sú potrebné prestupy.
Však tam idú priame 34 a 83. A teda z tej Dúbravky na NM by som nešiel, keďže už len na samotnú hlavnú stanicu je to električkou dlhšie, a z autobusu sa tam na jeden prestup dostať nedá.
Na hl.st. musíš aj tak z väčšiny liniek prestupovať, predsa tam nechodia linky odvšadiaľ. No a ak by sa radikálnejšie zmenil objem cestujúcich cez žst. NM, tak by tomu mohla zodpovedať aj zmena linkového vedenia. O koľko výkonov by bolo treba menej na hl.st., o toľko by sa to zvýšilo na žst. NM.
Keď v praxi cestujem z oblasti hlavnej stanice, hodžovho námestia a podobne, tak by mi nikdy nenapadlo ísť do Dúbravky električkou. Za to, že električká má cieľ Dúbravka, tak s ňou nepôjdem, pretože je to vyhliadková jazda cez celé mesto.
Len o MIN. 10 min. a MAX. 16 min. VIAC oproti jazdnej doby L1 na hl.st. No a kým v prípade elín je to len max. 16 min. naviac, o koľko viac času sa dá ušetriť nezachádzkou vlakov na hl.st.?
Jazda z Dúbravky na hl.st. trvá s L1 34 min. a na žst. NM s použitím L5+6 len o 10 min. (pri okamžitom prestúpení), resp. 16 min. (pri ujdení spoja pri prestupe), pričom interval na všetkých troch linkách je rovnaký. Takže to nie je až také tragické, nie?
Aha, tak dik, to som sa potom vazne mylil cely cas.
Nuz ale ked to Skodovka zvladla takto bez problemov, stale mi vrta v hlave, preco aj Siemens nevie svoje lokomotivy vyrobit tak, aby nerusili KO. ? Co uz.
Ked som sluzil v Brmbolakove, tak ludia si nechavali v ranej spicke, ked sa valil na Blavu kazdych 20-30min vlak, usjst vlak na Mesto preferovali Hlavnu stanicu. Teraz sa to tam uz pomaly zlepsuje (Polus...), ale podstatna cast frekvencie ma zaujem ist na Hbf.
Nové mesto je vynovené, vedie k nemu električková trať a nie je problém k nemu dotiahnuť trombelusy. Akurát by bolo treba pridať peróny ? .
IC cez Marchegg s Taurom by určite nebol pomalší. Nie je každý diesel na svete síce fotograficky príťažlivý ale slabý a poruchový okuliarnik... ? .
Dopúšťaš sa zásadného a všeobecne rozšíreného omylu. Ešus NIKDY nerušil koľajové obvody. Ešusc rušil len svoje vlastné snímače VZ, čo je niečo úplne iné. Takže úpravy ešusu nikdy neriešili problematiku rušenia KO.
ved na tom esuse pridali len nejaky ochranny plech nad ten snimac VZ, alebo aj nejake ine upravy???? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko