Bohynu, no ako ta Vieden, tak ten Zlin vyzeraju velice lakavo. Tento vikend vlastne nemam nic na plane, tak by som sa asi aj pripojil...
Inak na K-reporte svojho casu nejaky funkcionar z DSZO ponukal moznost "insiderskejsieho" venovania sa v pripade ohlasenia skupiny fanusikov vopred. Co keby sme sa mu nejaku skusili ohlasit?
Inak na K-reporte svojho casu nejaky funkcionar z DSZO ponukal moznost "insiderskejsieho" venovania sa v pripade ohlasenia skupiny fanusikov vopred. Co keby sme sa mu nejaku skusili ohlasit?

ufo
Ked sa uvazovalo o kupe tychto lokomotiv, bez problemov sa robila jazda Taurusa na trati BA-Galanta 140 km/h rychlostou, nikto sa nepozastavil nad tym, ze to rusi ZZ.
Viem ze na Žzo sa robilo meranie, ale tam su myslim rovnake snahy o neschvalenie Taurusa, a maju aj o dovod viac (podpora Plzne).
Ja sa do toho ale moc nerozumiem,ale osobne si myslim, ze sa im len umelo branime aby to sem nechodilo. Ved aj u 2016 je taka snaha. Radsej budem, ked ZSSK uplne skrachuje, a naš DÚ budu ovplyvnovat so svojimi zaujmami öBB, DB.
Je pravda ze schvalenie masiny neznamena, ze ZSSK ju sem musi zobrat, len potom sa moze stat ze taky Rakusan si bude sam vo vlastnej rezii vozit nakladne vlaky po Slovensku (LTE ...) a ked budu dotacie do os dopravy rozdelovat VUC, nic ich nebude viazat k tomu aby dotacie liali do ZSSK,ale dali ich radsej öbb, cize aj OS dopravu nam tu budu zabezpecovat kvalitnejsie mozno raz öbb ?
Ohladne toho OS cez Marchegg- sväta pravda, ked uz chcu IC cez Petrzalku tak nech to nezachadza na Hlst, alebo nech to ide cez Marchegg