k Staremu mostu:
ked sa zacalo uvazovat o rekonstrukcii na elektricky, tak ma automaticky "sedlackym rozumom" napadol takyto variant:
-povodna zeleznicna trat = 1 kolaj elektricky smer mesto
-asfaltka - asfalt by sa vytrhal a dala by sa tam kolaj smer petrzalka
-lavka pre pesich - zachovat
je az taky rozdiel medzi hmotnostou supravy elektriciek a tym, co tam jazdi bezne (po asfalte)? lebo tento variant, ak by bol tech. zrealizovatelny, by bol pravdepodobne najlacnejsi. neviete niekto preco sa to neda?
ked sa zacalo uvazovat o rekonstrukcii na elektricky, tak ma automaticky "sedlackym rozumom" napadol takyto variant:
-povodna zeleznicna trat = 1 kolaj elektricky smer mesto
-asfaltka - asfalt by sa vytrhal a dala by sa tam kolaj smer petrzalka
-lavka pre pesich - zachovat
je az taky rozdiel medzi hmotnostou supravy elektriciek a tym, co tam jazdi bezne (po asfalte)? lebo tento variant, ak by bol tech. zrealizovatelny, by bol pravdepodobne najlacnejsi. neviete niekto preco sa to neda?
galiyosha