350.004: Ja sa s pánom Koladom o nákupe nových vozov nebavím. Vlastne už dlho som sa s ním nebavil.
To kedy bude elina do Petržalky neviem, ale dúfam, že to bude v roku 2008.
A to, že v najbližšej dobe nepribudne žiaden nový bus mi už je jasné. Hlavne po tom, čo MZ schválilo.
Aj keď nechápem, prečo sa nemôže nájsť ročne 350mil na aspoň čiastočné obnovovanie vozidlového parku v počte 20 busov a 8 trolejbusov. Ale to je tak, my chceme len megadodávky, lebo tak je to správne a tak je to výhodné.
Poslednou info z magistrátu od pani xyz (nepamätám si meno) z oddelenia, ktorý zabezpečuje financie, bolo, že v tomto roku sa vydajú obligácie a z nich sa takmer 700mil použije na nákup nových vozidiel. To však neznamená, že je to dogma, ktorá sa nemôže zmeniť a tak sa aj stalo. Peniaze z obligácií pôjde na reko Karos na plyn.
Inak by som rád vedel o tej požiadavke EU na vyradenie Ikov(zrejme o nich si hovoril) to máš odkiaľ.
A posledná veta, možno len tak na zamyslenie, ak si nevytvoríš plán, že v roku 2006 chceš začať skúšať nové električky a v roku 2008 začať jazdiť do Petržalky a v roku 2004 kúpiš nové vozy a budeš len čakať čo život prinesie, ako dopadneš? To že ti plán padne na istých veciach neznamená, že ho nemôžeš mať. Práve naopak, ty ho musíš mať, aby si mohol mať aspoň nejakú koncepciu. Ale zrejme ti viac vyhovuje nekoncepčné riešenia ala DPB.
Ik435 a ich sedadlá. Na 4. kolóne sa už začali meniť poťahy. Zatiaľ len v niekoľkých vozoch na niektorých sedadlách, ale pirbúdajú ďalšie. Takisto okrem zopár smradlavých výnimiek sa sedačky začali tepovať a sú aj čisté. Suverénne najčistejšia je v tomto ohľade 1DTP a potom, čo 4DTP začala čistiť je suveréne najšpinavšia 2DTP. Aspoň ja mám šťastie len na špinavé vozidlá z 2. kolóny.
To kedy bude elina do Petržalky neviem, ale dúfam, že to bude v roku 2008.
A to, že v najbližšej dobe nepribudne žiaden nový bus mi už je jasné. Hlavne po tom, čo MZ schválilo.
Aj keď nechápem, prečo sa nemôže nájsť ročne 350mil na aspoň čiastočné obnovovanie vozidlového parku v počte 20 busov a 8 trolejbusov. Ale to je tak, my chceme len megadodávky, lebo tak je to správne a tak je to výhodné.
Poslednou info z magistrátu od pani xyz (nepamätám si meno) z oddelenia, ktorý zabezpečuje financie, bolo, že v tomto roku sa vydajú obligácie a z nich sa takmer 700mil použije na nákup nových vozidiel. To však neznamená, že je to dogma, ktorá sa nemôže zmeniť a tak sa aj stalo. Peniaze z obligácií pôjde na reko Karos na plyn.
Inak by som rád vedel o tej požiadavke EU na vyradenie Ikov(zrejme o nich si hovoril) to máš odkiaľ.
A posledná veta, možno len tak na zamyslenie, ak si nevytvoríš plán, že v roku 2006 chceš začať skúšať nové električky a v roku 2008 začať jazdiť do Petržalky a v roku 2004 kúpiš nové vozy a budeš len čakať čo život prinesie, ako dopadneš? To že ti plán padne na istých veciach neznamená, že ho nemôžeš mať. Práve naopak, ty ho musíš mať, aby si mohol mať aspoň nejakú koncepciu. Ale zrejme ti viac vyhovuje nekoncepčné riešenia ala DPB.
Ik435 a ich sedadlá. Na 4. kolóne sa už začali meniť poťahy. Zatiaľ len v niekoľkých vozoch na niektorých sedadlách, ale pirbúdajú ďalšie. Takisto okrem zopár smradlavých výnimiek sa sedačky začali tepovať a sú aj čisté. Suverénne najčistejšia je v tomto ohľade 1DTP a potom, čo 4DTP začala čistiť je suveréne najšpinavšia 2DTP. Aspoň ja mám šťastie len na špinavé vozidlá z 2. kolóny.
aNTI