Reakcia na: J #29944:
??? ? "po príchode zo služby....každý voz vystriekať wapkou?" "niekto porozmýšľať?" prosím o vysvetlenie, nad čím? ? Vieš si sám predstaviť obsah toho, čo si predostrel v príspevku..? ? ...a tiež pomerne badateľný rozdiel je umyť 1 traktor... a rádovo 400 busov, z ktorých polovica prichádza domov po polnoci?...a keď 1 traktor trvá 30 minút...a bude stačiť 1 wapka? ...a tušíš vôbec, ČO vôbec obnáša JEDNO komplet vyčistenie kĺbového voza? ? Vieš, aj ja vidím vozidlový park...a z približne 400 autobusov poznám takmer dôverne stav 90% z nich...a o to viac snímam klobúk pred ľudmi z dielní.
Ad:435 petržalské
4809 nestojí ZASE, ale s poruchou, ktorá sa veľmi ťažko diagnostikuje i v materských ikarusáckych dielňach... a 4827 je podobný prípad. Ich riešenie však na verejnú sieť nepatrí - a pre mňa sú veci tohto typu osobné a vysoko dôverné,a tak nemám k tomu čo viac dodať.
galiyosha
K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc
Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.
Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.