? ?


Na mestskej strane sa dokonca môže znížiť jeho vyústenie až o 2,1 m, čím by sa odstránil stupák zo Šafka. Na moste by mala zostať len električková trať a lávka pre chodcov a cyklistov.
Ktovie ci by to potom bola 49 alebo 211
Duobusy by zrejme cislovali tak, ze priemer z toho, cize konkretne tato linka by mohla byt 130
S499.1023
K rozjazdovej výhybke na štúrovej - opakujem ešte raz, je úplne jedno, či idú električky na Kam. nám. alebo na Jesenského, STÁLE PRECHÁDZAJÚ ZMIENENÚ VÝHYBKU. Takže táto výhybka obmedzuje rýchlosť na 15 km/h v obcoh smeroch. Nehovoril som o radoch, ktoré sa tvoria. Hovoril som o tom, že keby električka prešla križovatku rýchlosťou 15 km/h, trvalo by to pri plynulej jazde asi 11 sekúnd (ak počítam dĺžku súpravy 30 m a kolízny úsek 15 m, pri rýchlosti 30 km/h by to bola polovica. O ten rozdiel by mohlo napríklad byť dlhšie voľno v inom smere.
Keby to mali naprojektované vopred, tak by samozrejme nemuseli rozkopávať žiaden už hotový úsek.
Ešte niečo?