Reakcia na: eduke #28139:
Nie je možné aby DPB robil úplne všetko podľa osobného želania jednotlivých cestujúcich. Umenie však spočíva v zladení potrieb väčšiny cestujúcich s ohľadom na ekonomické možnosti podniku. Určite ani všetky myšlienky na tomto fóre nie sú spásonosné, i keď si myslím, že mnohé z nich sú použiteľné a pre všeobecné blaho prínosné. Na to sú už však riadiaci pracovníci DPB (resp. v niektorých otázkach zástupcovia mesta), aby posúdili, čo sa realizovať dá, čo nateraz ustúpi iným prioritám a čo je nezmysel. Ale žiaľ, zatiaľ je ešte málo takých pracovníkov, ktorí majú možnosť veci zmeniť a zároveň sú ochotní prijímať podnety od iných.Nech je im teda príkladom napríklad osoba riaditeľa žilinského DP, ktorý na príslušných diskusiách rozoberá aktuálne problémy tamojšej MHD priamo s jej nadšencami.
Re #28141 Andy: Áno? Tak to potom určite čítajú aj môj návrh na diskusiu o pár riadkov vyššie. Bol by som veľmi rád, keby sa niekto z nich odvážil a skúsil sem napísať, ak k preberanej problematike má čo. A možno by sme sa aj bez zbytočných posmeškov dozvedeli skutočné dôvody zrušenia L185. Myslím, že na logickú argumentáciu je väčšina účastníkov tohto fóra pripravená.
Re #28143 J: Prvý odstavec, posledné dve vety - cynizmus nad cynizmus. Chcem veriť, že si to vážne nemyslel.
Re #28145 J: Druhý odstavec: Pripojič ich k Trnave? Taká Stupava má patriť pod Trnavu???!!!
J
Inak ešte sa vrátim k FD. Keby mesto Bratislava bola samostatný región, tak ako to je bežné v iných vyspelých krajinách a tak ako to navrhoval Cicík (Fico) tak vtedy by si Bratislava výrazne finančne pomohla. On navrhoval VÚC systém 3+1 čiže Východ + Stred + Západ + Bratislava.
To by sa však dalo aj 7+1 a Senec, Pezinok a Malacky by sa pripojili k Trnave.