ked sme uz pri spotrebach ja by som rad porovnal busy. Konkretne B732 vs. I415 vs. SOR. A potom I280 vs. I435 vs. B741 a prip. pre porovnanie SOLARIS. Ma niekto tieto informacie, prip. je schopny dat link? vopred dik.
Rovnake vozy na jednu linku sa mi zda velmi dobry napad. A urcite by som do 4. kolony nedal ani jeden novy bus. Lebo ked dojde I435 zo IV. kolony je to do placu a ked dojde z inej kolony tak je to veru o dost lepsie. tot moj nazor. Karosa 7xx je 20 rokov stara koncepcia, to akokeby nam tu behali I280 s novymi celami ;-)))
Rovnake vozy na jednu linku sa mi zda velmi dobry napad. A urcite by som do 4. kolony nedal ani jeden novy bus. Lebo ked dojde I435 zo IV. kolony je to do placu a ked dojde z inej kolony tak je to veru o dost lepsie. tot moj nazor. Karosa 7xx je 20 rokov stara koncepcia, to akokeby nam tu behali I280 s novymi celami ;-)))
kockac
PS: ked ma niekto chce zvozit pod ciernu zem - dobre, ja viem, ze do toho nevidim a vobec, ale mozte ma skusit brat ako priklad bezneho cestujuceho, ktory chodi MHDckou do prace, na nakup a potom domov. A ked mu pride bus ako napriklad 4505, nech nenadavam len na Karosy, tak sa sice zvezie (co ine mu ostava), ale v duchu si ponadava, ako to skripe v zatacke etc. Niektore Karosy (konkretny priklad si uz nepamatam, 10??) pre zmenu vyzeraju, ako by sa mali uz zajtra rozpadnut - alebo ako by sa uz stalo. Ja viem, je to "starostlivostou" o tie busy, ale preco ikarusy 280 taketo problemy v takej miere nemaju?
PS2: Rozmyslal som este nad ergonomiou priestoru pre cestujucich, ale nezda sa mi, ze by aspon v tomto ohlade niektory voz vyraznejsie prevysoval druhe. (Podla mna najlepsie vychadzaju klasicke T6A5.)
PS3: Ospravedlnujem sa za flamewar, ale fakt mi to nedalo.