Uf, zabudol som reagovat na povodny prispevok, Dekov #2189: Myslim si, ze je to dobry napad, napriklad uz aj len preto, ze kazdy bus ma inu obsaditelnost a medzi Kar. B741 a Ik.283 je tusim 55 ludi rozdiel. Aj to by sa mohlo brat do uvahy.

, a to byvam v BA. Priznam sa ze vs. prevadzky som si neobisiel, ale BA, BB, KE, poznam vcelku dobre a raz som bol aj v PO. Ale prekvapilo ma ze v ankete ma KE lepsie skore ako PO, a to je MHD v Kosiciach podla mna este horsia ako v BA. Takze pravda je niekde uprostred, cast ludi klika za svoje domovske mesto a cast ludi sa rozhodne aj pre ine mesto.....
kockac
PS: ked ma niekto chce zvozit pod ciernu zem - dobre, ja viem, ze do toho nevidim a vobec, ale mozte ma skusit brat ako priklad bezneho cestujuceho, ktory chodi MHDckou do prace, na nakup a potom domov. A ked mu pride bus ako napriklad 4505, nech nenadavam len na Karosy, tak sa sice zvezie (co ine mu ostava), ale v duchu si ponadava, ako to skripe v zatacke etc. Niektore Karosy (konkretny priklad si uz nepamatam, 10??) pre zmenu vyzeraju, ako by sa mali uz zajtra rozpadnut - alebo ako by sa uz stalo. Ja viem, je to "starostlivostou" o tie busy, ale preco ikarusy 280 taketo problemy v takej miere nemaju?
PS2: Rozmyslal som este nad ergonomiou priestoru pre cestujucich, ale nezda sa mi, ze by aspon v tomto ohlade niektory voz vyraznejsie prevysoval druhe. (Podla mna najlepsie vychadzaju klasicke T6A5.)
PS3: Ospravedlnujem sa za flamewar, ale fakt mi to nedalo.