No CB, mal som česť vo svojom živote s tromi kusmi, jeden 18m, a dojmy boli všeliaké, hlavne zo zadného transparentu, ktorý nebol na jednej strane prišróbovaný a tak na každej jame ho bolo počuť ako treskol. 18m vozu stále unikal vzduch a do kopca skutočne neťahal, do sedačky za druhými dvermi som sa nevopchal a keď som chcel otvoriť strešné okno, musel som sa pri mojich 185cm postaviť na na to vyvýšené miesto pri kolesách, ako keby tam nemohlo byť elektrické okno ako v Suchojoch (SU). Len ten čo prišiel z testovacích jázd z Poľska na pápeža ten nemal nijakú závadu. Možno som mal len smolu.
No je mi jasné, že interiér 24Tr a 25Tr bude rovnaký ako CB, len si hovoril o restylingu interiéru Citybusov a tak hádam upravia aj tieto nedostatky. A hádam do BA príde 24Tr už upravená.
Inak som zvedavý kedy príde prvá 24Tr do Bratislavy? Žeby znovu na jeseň?
O autobusoch som písal len preto, že som chcel dať porovnanie koľko tu vydržal trol a koľko bus bez ohľadu na výrobcu.
TAMbusu by skutočne stačila menšia GO - plechy (mal by si vidieť 1402, 1404), transparenty, sedačky a možno protišmyková podlaha a tie vozy sú super. To že majú viac ako 10 rokov nehrá rolu. Pre cestujúcich stále atraktívne tak prečo nie?
Ja viem v Prahe nesmie jazdiť bus starší ako 10 rokov, ale načo kupovať 952 a vyhadzovať zánovné 732. Myslím si, že voz kľudne môže jazdiť takých 15 rokov ak je v stave aby tak dlho jazdiť mohol.
No je mi jasné, že interiér 24Tr a 25Tr bude rovnaký ako CB, len si hovoril o restylingu interiéru Citybusov a tak hádam upravia aj tieto nedostatky. A hádam do BA príde 24Tr už upravená.
Inak som zvedavý kedy príde prvá 24Tr do Bratislavy? Žeby znovu na jeseň?
O autobusoch som písal len preto, že som chcel dať porovnanie koľko tu vydržal trol a koľko bus bez ohľadu na výrobcu.
TAMbusu by skutočne stačila menšia GO - plechy (mal by si vidieť 1402, 1404), transparenty, sedačky a možno protišmyková podlaha a tie vozy sú super. To že majú viac ako 10 rokov nehrá rolu. Pre cestujúcich stále atraktívne tak prečo nie?
Ja viem v Prahe nesmie jazdiť bus starší ako 10 rokov, ale načo kupovať 952 a vyhadzovať zánovné 732. Myslím si, že voz kľudne môže jazdiť takých 15 rokov ak je v stave aby tak dlho jazdiť mohol.
m@rtin
21Tr pro Bratislavu má stejný interiér jako všechny ostatní.
Tak to jsi počul špatně. Já netvrdím, že Citybus je to nejlepší, ale některé fanatické výroky o sbírání šroubků mi přijdou směšné. Máme tu v Praze nejstaší Citybus z roku 1995 a větší problémy nejsou.
24Tr a 25Tr mají stejný interiér jako Citybusy a ten ty znáš. Takže málo místa na nohy určitě čekej.
Samozřejmě, že se Škoda snažila Ostrov prodat, ale nikdo ho nechtěl.
Ostrov nedoplatil na svou kvalitu práce, ale na dementní vedení, které se nesnažilo vůbec v ničem.
Nevím proč tu píšeš o autobusech???? Můj názor na stav autobusů v Bratislavě znáš = polovinu vozového parku vyjázet. Tambusy? Pár hodin práce? Vždyť je to přes 10 let starý!...sežraný rzí, naprosto v dezolátním stavu! Vyházet!