Andy:Ved oni maju trosku pravdy-napriklad v tom,ze je Vrakosa zvratena konstrukcia.Akurat im nedochadza,ze rovnakej zvratenej konstrukcie su vsetky moderne autobusy...
Inac nepamatam sa ako v CR, ale ta nasa 21Tr sa pri takmer nulovej rychlosti hlavne pri rozjazde dajako cela trasie az drnci interier
A dost rozdiel oproti 14Tr je v tom, ze ked 21Tr prechadza zberacmi cez nejaky stary kriz alebo vyhybku, tak sa hrkot prenasa na cestujucich(to plati aj pre to drncanie pri takmer nulovej rychlosti)
galiyosha
Re #27581 bigmac: Vdaka za info. Nech zije slovenska byrokracia... ?
Preco sa vlastne pri modernizaciach T3 nedava usporiadanie 2+1? Neviem posudit, ako chodia tie elektricky v spickach natrieskane, ale vsetky ostatne typy elektriciek + T3SU maju usporiadanie 2+1 a nevadi to...
A preco sa vlastne kacice posielaju na modernizaciu do Sumperku a nerobia sa v nasich UD? Kapacity na to su (aspon tak som pocul) a uspora by bola urcite nezanedbatelna...