re fobust, dnv, vlecka: ono je to vzhladom na ten vysokaaansky nasyp trocha utopia, ale vcelku realizovatelna. len mi vysvetli, preco diesel? stavebne upravy by boli tak drahe, ze na spagat by uz nevydalo? mimochodom na vlecke do vw je spagatu vela, cela nakladka a odovzdavka, len je na to vydany trvaly B prikaz. a dokonca aj releovku tam maju, ale zial uz deaktivovanu
fobust
Z Karlovky a Dubravky by som rychlodrahu spravit tak ci tak, porust (zlucit) zopar zastavok, ved niekde je mezdistanicna vzdialenost naozaj mala (moj odhad menej ako 300 metorv). Zrust par priecesti, svetelne riadene krizovatky zabezpecit preferneciou, skvalitnit trat aby sa po nej dalo jazdit aj 60 km/h na vsetkych usekoch (nie ako teraz tie obmedzenia, rozne 40-ky a pod). Inac v pripade zeleznice do DNV by nebolo odveci urobit z tej vlecky odbocku do sidliska (jedkololajnu) a tam potiahnut po Novovesku, kde by bola "hlavova zel. st.". (utopia, co?). Co by tam jazdilo? Nejake diesle, z vlecky do Technickeho skla by sa to napojilo na trat do Lamaca, tam by to stalo tiez, na zeleznej detto. Z HLST na ZSTNM. Ale je to blbost, to uznavam.