quide: no to som rád, že sa zhodneme. Ale to trasovanie toho metroplánu najreálnejšie vyzerajúceho si živo pamätám: A: dúbravka - Karlovka - slávičie - Kamenné (pretup na
- ASMN - Trnko (prestup na B ) - Rač. radiála - ŽST vin a Rača.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.

B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
fobust
Most Kosicka mozes zabudnut, aj ked sa ta tvoja navrhovana trasa B prakticky zhoduje s mojim navrhom druhej radialy v Petrzlake. Most Lafranconi je dialnicny cestny most - tramvaj mozes zabudnut. Radsej pod zemou cez Hodzovo nam na HLST, ktoru si mimochodom nechal napojenu tak ako je dnes, teda uplne debilne. ?