Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #27137:

Zasa sa hadaju a nic nebude. Idioti. Ja velmi dobre viem ake vyhody ba malo vies trat pod dunajom a v centre mesta podpovrchovo. Nikde som nepisal ze metro doprave nepomoze, ale PROSTE NEMAME TOLKO PENAZI. Mne je nanajvys jasne, ze ked sa spravi ta elektricka na tisicke cez Stary most do Petrzalky ako docasne riesenie, tak to bude riesenim trvalym, aspon na najblizsich 30 rokov. A to sa oplati potom aj kupim nizkopodlazne tramvaje na 1000-ku. Vezmi si ze uz 30 rokov je docasne riesenie autobusova doprava. NIC MI NEDAVA REALNY PREDPOKLAD K TOMU, ZE SA V DOHLADNEJ DOBE ZMENI SITUACIA, PRETO HOVORIM JEDNO: ROBME TO, NA CO MAME PENIAZE A CO SI REALNE MOZEME DOVOLIT. TEDA RYCHLODRAZNU TRAMVAJ NA ROZCHODE 1000 MM NA KVALITNOM SPODKU S DEFINITIVNYM VYSKOVYMY A SMEROVYMY POMERMI, CO JE V PRIPADE PETRZALKY RELATIVNE JEDNODUCHE, LEBO JE TAM UZ KORIDOR. PRAZCE SB8B UMOZNUJUCE NESKOR, TOTO ZDORAZNUJEM, NESKOR PRECHOD NA 1435, KED BUDU NA TO PENIAZE A CELY SYSTEM SA PRESTAVA NA MESTSKU RYCHLODRAHU SO ZANIKNUTIM ELEKTRICIEK TAK AKO ICH POZNAME.
S499.1023:
Este k rozchodu:
Ak zalistujes v diskusii, tak najdes par prispevkov, v ktorych akceptujem zmenu rozchodu, avsak pri uplnej zmene systemu, kde defacto zanikne sucasna pseudoelektricka kompletne. Vsetky trate pojdu na 1435 a vozidla nebudu ziadne nizkopodlazne somariny, ale nieco na sposob RT8 prdelami k sebe. Za zvaznie taktiez stoji prehodnotit sirku skrine, pripadne aplikovat zeleznicny profil 2.8 metra. V takomto pripade suhlasim so zmenou rozchodu. Ale v ziadnom pripade nie s tym, ze sa zozennu podvozky na sucasny vozovy park a prestava sa rozchod. Nie. Elektricky rozpredat napr. do Bulharska, a vystavat uplne novy system s uronovymi nastupistami, ziadne drahe nizkopodlazne vozy. Zacat by sa mohlo Dubravkou, cez Safko (linka 12), samozrejme aj nova vozovna Dubravcice. Na to okamzite napojit Petrzalku. Z Dubravky by premavka bola iba na 1435-ke a iba na Safko. Potom prestavat okamzite Tunel, kapucinsku a na SNP docasne dva rozchody, aby sa mohli tocit vozy. Nasledovala by Spitalska, Americke namestie a Racianska, vozovna Krasnany komplet prestavat, vsade vysoke nastupitsita a pod. Potom HLST & Obchodna, Ruzionv a Vajnorska. Ale ziadne T3 ani T6, ale vozidla s vysokou podlahou, napajane kludne aj 750 V (prestavba meniarni, sice kvoli trolejbusom, no nevieme neviem). Kompletna zmena systemu - vtedy ma ja zmena rozchodu zmysel. Ale nie to ze nam ostane to co tu mame iba s inym rozchodom. V ziadnom pripade. Ked uz menit, tak rovno na vysoke nastupista a usetri sa na vozoch. ?
Inac, teraz ked sa otepluje zacnu zasa masivne vyluky kade tade.... Chaos zacina... ? ? Za chvilu by mohli zasa zatvorit aj Tunel, vsak dlho tam uz nebola vyluka, aj Trnavske myto. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #27104:

Este taka drobnost k teme 6MT vs. T2: ? :
NO A CO? ? vyzeralo by to tu dnes ako v Lisabone! ? Aspon by sme mali nosny system kde vby behali 6MTcka s dvoma SGPakmi a bol by to celosvetovy unikat! ? ? A teraz sa hnevaj a hadz tie noze zo Solingenu! A ked ich dohazdes, tak mozeme realizovat uzkokolajnte TGB a la BEUS. ?
Reakcia na: quide #27129:
Rozhodne je to mensia utopia, ako dufat, ze tu bude niekedy metro... Ako si myslis, ze by tu metro po par rokoch prevadzky vyzeralo? Lepsie ako dnes elektricky? A to vsetko za neporovnatelne vyssie investicie.

Aky nosny system navrhujes ty, ked zavrhujes metro, elektricky, trolejbusy i autobusy?
Rad by som reagoval na Vas clanok "Alternativne riesenie k metru - elektricka"!

Zijem uz par rokov vo Viedni, a pravidelne vyuzivam hromadnu dopravu. Elektrickovy system vo Viedni do podrobna prepracovany a jeden z najlepsich!
Ale aby som sa vratil k jadru veci, za ten cas co tu pouzivam hromadnu dopravu som totiz elektricku v zacpe stat nevidel ?
A to ze je elekt. trat vedena spolocne s cestou ma vyhodu tu, ze je elektricka dostupna hadam v kazdej ulici!

Ano, BA je na metro asi mala....ale spravit z elektriciek hlavny system s pridanim autobusov a trolejbusov je viac ci menej utopia! Staci si pozriet elektrocovu siet...a hlavne kvalitu trati....!

quide

PS: MHD v Bratislave nie je nic viacej ako vysmech Bratislavcanom!!!! ?
pri zastávke Jungmannova tusim dnes cca o 11:30 zrazil bus nejakeho chodca.
Reakcia na: Sarko #27118:
Oprava...
základ rozchodu 760mm:
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1000mm - 3290mm
-prepočítaná šírka karosérie pre rozchod 1435mm - 4721mm
Reakcia na: bigmac #27120:

? ? ? ?
Reakcia na: bigmac #27120:
? no comment
alkohol ho premohov: akysi sudruh vodic 2.dpa bol tak smadny, ze pri dojazde do garaze sa zastavil na ESSOpumpe na vajnorskej (cca 600m) od brany vozovne a pozil jedno od hladu. smola, boli tam dopravaci fy. pz sr ba3 a akosi mu dali fukat s kladnym vysledkom. viac podrobnosti neviem, ked zistim, dodam, ale asi bu sluzby volne... takze: na zdravie, pani kolegovia!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.