Tak ten clanok o Filialke bol doba demagogia. Fuj! Ale ako vieme, tak pismena vydrzia strasne vela. Zaujatost, neznalost problematiky a absolutna ignorancia a manipulacia verejnosti! Hanba! Autori sa mozu hanbit!!! Hovno o doprave vedia a idu robit definitivne zavery. A co je este horsie, manipuluju verejnu mienku nezmyslami, ze to bude obrovska, neprekonatelna bariera (pod zemou?), ze o ulicu dalej ide elektricka (ale iba po Racu, to vsak akosi zabudli), ze autobusy SAD stacia (odkial to ONI vedia?). Silne mi to pripomina sudruha Lunacka, ked mi este tvrdil ako moze iba METRO vyriesit problemy s MHD v Bratislave a ako je elektricka vhodna na zrusenie. Cely clanok je demagogicky, zvrateny, je to jednostranny pohlad na vec niekoho, kto vobec nemusi cestovat do Bratislavy. Fuj, fuj, fuj a este raz FUJ! A teraz GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!!
tr3mp
Inak zaujímavé ako, sa manipuluje v článku. Stavbe sa vyčíta cena. Ak som sa dobre dočítal, tak tých 9 mld. Sk je cena najdrahšieho variantu - teda zapusteného po celej dĺžke ("Tretí ide do rovnakej hĺbky, ale v celom úseku - v tomto štádiu je podľa prekladateľov najprijateľnejší aj najdrahší, len hrubá stavba potrebuje deväť miliárd korún"). Ďalej sa vyčíta, že bude tvoriť bariéru. Keď bude zapustená do zeme? S článku by som pochopil, že to celé bude stáť cca 10 mld., bude celý pod zemou, a zároveň bude tvoriť bariéru a nebudú cezeň môcť ľudia prechádzať :-