Papyr>>> S tou prahou som to myslel 3 obce na kazdu stranu...tak sorac za zle vyjadrenie.
A trnava do integrovanej dopravy kludne, ale aby tam chodila Bratislavska MHD, tak to je troska moc
:-)))
No sak okrem Lubotic by ste zobrali este zopar obci...sak mate na vyber:-) A stovka by bola vasa:-)
Ak by to iste urobili aj ostatme mesta, stoviek by bolo viacej...Snad sa dozijem!
All: Este raz vyzva - Neviete co me caka v Nitre? Chcem si tam vyrazit a fakt neviem /to chcem zistit/, ako maju MHD-cku. Na 25 rocnej mape je spolu okolo 35 liniek, no ci to tak este je...:-)))
A trnava do integrovanej dopravy kludne, ale aby tam chodila Bratislavska MHD, tak to je troska moc
:-)))
No sak okrem Lubotic by ste zobrali este zopar obci...sak mate na vyber:-) A stovka by bola vasa:-)
Ak by to iste urobili aj ostatme mesta, stoviek by bolo viacej...Snad sa dozijem!
All: Este raz vyzva - Neviete co me caka v Nitre? Chcem si tam vyrazit a fakt neviem /to chcem zistit/, ako maju MHD-cku. Na 25 rocnej mape je spolu okolo 35 liniek, no ci to tak este je...:-)))
Papyr
A spojenie dopravy Presov-Kosice: ked si mozu dopravne podniky v Hradci Kralove a v Pardubiciach uznavat navzajom cestovne listky (jednorazove i casove), preco by to nemohlo byt rovnako i v PO-KE alebo napr. BB-ZV? Len preto, ze sme na Slovensku?
V Prahe nie su pripojene tri obce. Skor takych 100-150 okolitych obci.
A ta Trnava by do BID patrit kludne mohla, ked do prazskej integrovanej dopravy patri okrem Prahy-mesta asi 5 okolitych okresov (Kolin, Kladno, Benesov, Praha vychod, Praha zapad), preco by bratislavska MHD nemohla byt od D. Stredy po Malacky a od Trnavy po Schwechat :-))))?