So 7085 sa pokročilo asi natolko, že do zadnej časti, sa osádzajú sedačky a vsádzajú okná. Predná časť čaká na nalakovanie. Keď bude konečne hotová bude to akási K-S z Bratislavy. Plocha, na ktorej stoja vozidlá na šrotovanie v Juráku je našťastie prázdna. Po minuloročnom záťahu tu ostali len Ikarusy 2904, 2905, Karosy 2116, 2114, 2103, 1117 a známa Karosa s automatikou 3159, ktorá mala reklamu na ZOO. Tento rok zima mešká, ale i napriek tomu sú pripravené Karosy 4050, 4052, 2115 ako zimné pohotovosti. TeBeCe, na zadný zberač sa jazdí preto, lebo vrchári niesú schopný povelový trolejový kontakt na odblokovanie výhybky umiestnit v dostatočnej vzdialenosti za výhybku. Ak si pamatáš, jazdilo sa aj na predný, iba po niekolkých výkolajách bol vydaný príkaz na jazdu na zadný zberač. Všetkým priaznivcom 7070 - naozaj už nejazdí, je rozobratá a pripravená na transport do Šumperku. Fotky by mali byt onedlho na stránke. Možeme sa na nu spoločne tešit ako na K2S 7111. K TAMbusom- máme aj jeden klimatizovaný - 3701, len škoda, že klíma nefunguje. Nápln je vraj drahá. . .
DP
kdyby jsme meli probirat proc jsme se tenkrat rozdelily, a v cem je CR s SR zaostalejsi, tak by jsme tu vedli proti sobe valku, a to ja nehci.Ja
prece nemohu za to co nam kupuje Dopravni podnik kuuju za autobusy, v Praze jsou vsechny linky vytizenne, tak asi proto se nekupuji male autobusy(SOR).Ba naopak, treba na linkach c.107,109,128,136,196,204,212 a 233, byly ted odnedavna nasazeny pouze kloubove autobusy.
Mnej se fajn, Tvuj DP.