Reakcia na: si #25833:
Ešte jednoduchšie je vojsť tam z Palisád, vchod vyzerá ako vstup do nejakej starej linky metra. Brána je vyvalená (aspoň bola), všade bordel. Keď sa vojde kúsok dnu, vnútri vidno pekne električky prechádzajúce tunelom. Môj sen je zastávka električiek Palisády v tuneli, resp. zastávka Hrad (s dobudovaním výťahov zo zasávky priamo na hrad

Sarko
Problém BA je nie v tom, že v tom čase možno bola bezvýznamná, ale skôr v tom, že BA začala uvažovať hneď s výstavbou električky a tak sa neprezieravo odpiekla na prezieravosti iných inštitúcií, ktoré výstavbu električky považovali za konkurenčnú voči nákladnej doprave a docielili nekompatibilnosť rozchodu so železnicou. V mestách, ktoré si spomínal sa od počiatku uvažovalo len s koňkou a ako taká zrejme nebola "nebezpečná". Prechod na paru alebo priamo na elektriku bolo už v neskoršom čase bez vážnejších problémov. V tomto smere je zvláštnosťou napr. Sarajevo, ktoré v roku 1885 začalo prevádzku konskej dráhy na rozchode 760 mm (v tom čase mala rovnaký rozchod aj železnica), ktorý sa nezmenil ani po elektrifikácii v roku 1895. Po rozmachu dopravy sa naštastie relatívne skoro (v roku 1960) pristúpilo k prestavbe na normálny rozchod.