Reakcia na: 810zssk #255266:
Lebo niekomu to vychádza. Tým, že by sa skrátila 91/191 po začiatok električky, tak ušetríš cca 2x7km a 2x10 minút času medzi zastávkou Južné mesto a Most SNP. Niekto na to má možno soft, ale to by mohlo znamenať, že cez 1 víkendový deň ušetríš 56x14km=784km, čo znamená že ak má autobus 30l spotrebu, tak to máš 353€ len na palive zhruba pri cene 1,5€/l. Za 52 víkendov to je 36 700€. Cez pracovný deň ti tak ide 98 spojov, teda 98x14=1372km, čo vychádza na cca 618€/deň. Tam to vychádza na 8 mesiacov, teda 8*4*5*618= 99 tisíc €. Pre prázdninový režim cca 4 mesiace 56+29 jázd, 85 jázd, teda máme 85*14=1190km, teda 536€ teda 4*4*5*536= 43 tisíc €. To len na palive predstavuje ročnú úsporu 178,7 tisíc €. Ak k tomu prirátaš ušetrených cca 400 tisíc km (výmena oleja, menšie opotrebenie autobusov a pneumatík) a možno potrebuješ 1-3 menej šoférov, tak DPB na tom vie ušetriť možno ročne aj 250+ tisíc € čo už je celkom slušná suma peňazí. Ak by si k tomu prirátal aj to, že 98 by nekončila na Jasovskej, ale pri Technopole, ako 83 a 93 by začínala na Holíčskej a nie Vyšehradskej, tak vieš ušetriť možno aj 1 milión €, potrebuješ aj menej šoférov a vieš sa tváriť, že však je tu električka, cestujte ňou.
Petto
Prekvapilo ma vsak,ze niekde trolej vedenie vesaju na drot ktory nesie aj elektrickove vedenie a niekde je zavesene na vyloznikoch
Sorry narychlo fotene z elektricky