Ešte sa vrátim k nevyužitiu trate do Petržalky. Cestujem často v trase Saleziáni - Nemocnica Antolská. Asi by väčšina z vás volila a-68, možno s prestupom na električku pri Zrkadlovom Háji, alebo a-68 -> a-99 s prestupom na Holíčskej. A samozrejme, ak sú k dispozícii dojazdové spoje a-68, tak priamo a-68 -> Ľubovnianska a ďalej pešo alebo prestup na a-99. Vyskúšal som oba varianty, ale budete sa diviť, že je to porovnateľné a električka nie je pomalšia, raz o 1-3 min. je rýchlejší autobus, inokedy je spojenie električkou prakticky rovnaké. Dnes mi išla električka od Saleziánov o 8:40 a presne v tom čase aj autobus na 68-ke do depa (4234 s meškaním, nešlo teda o pravidelný odchod podľa CP). Volil som e-9 -> e-3 a sledoval som, ako ide 4234 na tom dojazdovom spoji. Na Zrkadlovom háji bola 2 min. pred električkou, na Lúčanke o 9:08, električka o 9:07 a ja som chytil pohodlne a-99, ktorú by som zo 68-ky nechytil, 4234 prichádzala k Lúčanke, keď z nej už 99-ka odišla. e-1 by v Petržalke prilákala ďalších cestujúcich, som o tom presvedčený, lebo v Petržalke je a-93 zdĺhavá, zatiaľ čo atraktívna je na úseku Hodžovo nám. - Hl.St. No a električka presne naopak, rýchlo z Petržalky na Obchodnú, trochu zdĺhavejšie úsek Poštová - Hl.st. Ale to by sa vykompenzovalo rýchlejším prejdením Petržalky a tí, ktorí majú bližšie k električke by určite uprednostnili e-1. A nejde len o Hlavnú stanicu, ide o celú oblasť okolo Obchodnej a Kollárka, kde by konkurovala aj 94-ke. Súčasná situácia, keď kapacita električkovej trate v Petržalke nie je naplno využitá, je Absurdistan a nezodpovedá, ako už napísali aj iní tvrdeniam, že "jazdíme ako metro", že uprednostňujeme ekologickú dopravu a že električka je nosný systém!
len teda zapojenie iba 1 koľaje
david11