A možno na L1 budú už iba Škodovky. To by ma potešilo. Na stanicu cestujú ľudia často s väčšou batožinou. Úplne stačí, že ju musia nakladať do železničných vozňov. Nech majú aspoň cestu na stanicu pohodlnú.
Mne sa to oslabenie L1 tiež príliš nepozdáva...keby na tie poradia bez garancie NP vozov podľa nového CP boli nasadzované súpravy 2xT3 asi by to bolo celkom OK, ale pochybujem, pretože DPB chce nasadzovať K2S kde sa dá, aby sa ich čo najskôr zbavili. Samozrejme, L1 nejazdí rovnako zaplnená stále, ale v poslednej dobe vídavam K2S v špičkách často úplne narvané, cestujúci stoja aj na schodoch. A teraz sa intervaly zhoršia prakticky v každom čase pracovných dní.
Mám taký pocit, že od predĺženia L3 je L1 viac využívaná a teda veľa Petržalčanov pri ceste na HS volí radšej L3+L1 s prestupom na Šafku namiesto L93. L93 pravidelne necestujem, takže neviem ako je aktuálne využívaná (a samozrejme obsluhuje inú časť Petržalky ako L3 a väčšie územie ako L1), ale je napríklad zaujímavé pre porovnanie, že bude mať po novom vo všetkych časoch pracovných dní lepší alebo rovnaký interval ako L1.
Veškeré uvažovanie, že by niečo, čo je v danej relácii nenahraditeľné, a ešte k tomu električka, ktorá by mala byť nosnou dopravou, malo byť osekávané, redukované či dokonca zrušené, je scestné. Táto úprava je sprostá redukcia výkonov, je nechutné takto šetriť. Ako píšu iní, e3 nebola posilnená, len sa preskupili odchody. A ako to súvisí s redukciou výkonov e1, by ma naozaj zaujímalo, ako to mesto chce vysvetliť.
Ja viem len proste bohužiaľ je to krátka linka... Stále si myslím že bolo vhodnejšie by pre ňu aby išla do Petržalky a L3 by bola vedela v 2 trasách skrátená špičková Raca-Centrum-NLš a druhá klasická Rača-Centrum-Petrzalka
Ja tu ale nevidím presúvanie vozokm z linky na linku. Linka 1 bola osekaná, a na linke 3 nevidím nijaké posilnenie. Iba boli upravené odchody v rannej špičke že namiesto 2,5 min.intervalu to jazdí buď každé 3 min., alebo každé 2 min (41 vozov ostáva). Ostatné časti dňa + školské prázdniny je to isté čo bolo.
Zas tá L1 nechodí až taká prázdna aby to bolo na zrušenie ale nečudoval by som sa keby ju večer skrátili len do cca 20 hod a cez víkendy by premávala až od nejakej desiatej
2 min interval z race nie je do 8:00 preto lebo nie je potrebny: kym 2-minutovo-intervalove spoje pridu k napriklad racianskemu mytu, tento cas sa predlzi az po cca tu osmu kedy ten uzsi interval potrebny je. Je presne navrhnuty tak aby skoncil s rannou skolskou spickou. Najma pre skoly v starom meste.
Treba sa jehoVallovistov pred voľbami spýtať, kde končia tie peniaze z najväčšieho rozpočtu v histórii mesta. Teda v gágoroch najzbytočnejšej organizácie MIB, v kúpe a rekonštrukcii zavretého bordelu v SJK, v projekte ako kúpele Grossling, vzdušných zámkoch ako Plató a planetárium.
Pozerám úpravu CP L1,3.
L1 osekanie intervalov za mňa rozumné. Hlavne večer to behalo úplne prázdne. Tam by som dal K2 každú druhú.
L3 2 min.int. v kuse od 6:53 do 7:33 z Rače v ostatnom čase rannej špičky 3 min. Za mňa by to malo byť dlhšie aspoň do 8:00.
Z Petržalky to je až od 7:48 do 8:18 2 min.int., iba pol hoďka čo bude zhoršenie oproti súčasnosti.
No zase MHD nerozvíjame spolu zo zväčšovaním siete, ale iba presúvame vozokm a vozy z linky na linku..
Zochova smer mesto robí Kaufland novú vianočnú zastávku.......mám aj fotky ale nejde mi to sem vložiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek