Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david11 #255083:
Degeš nie je "brutálne" znížená kapacita. A keď boli na Trnávke, občas sa na t-49 objavili aj v minulosti.
Reakcia na: bobitwo #255087:
Ja som nikde zastavovanie Metropolitanu na BTS neobhajoval, dokonca som toho názoru že nemá zmysel tam riešiť akúkoľvek trať, len reagujem na tvoj úplne scestný argument Prahou.
Reakcia na: 810zssk #255085:
Predstav si, ja to viem vlaky stoja aj inde ako medzi východzou a cieľovou stanicou.
Vieš mi potom povedať prečo ak Bratislava nutne potrebuje pre BTS vlakovú zastávku pre EC, kde sa čaká, že by sa malo premlieť cca 3 milióny pasažierov, tak VIE s cca 31 miliónmi pasažierov, nemá EC čo ide z BA do Viedne cez letisko a letisko BUD v Budapešti nemá priame spojenie z Bratislavy EC, keď tam majú 5,5 milióna cestujúcich?

O koľko ľuďoch sa bavíme, aby cca 10-15 minútová zachádzka na BTS pre EC dávala zmysel? Bude nám tam pravidelne vystupovať/nastupovať aspoň 30 ľudí?
Reakcia na: david11 #255083:
4 miesta v degesoch minus su brutalna kapacita oproti 30Tr ?
Reakcia na: bobitwo #255073:
Ad Metropolitan - máme tu ďalšieho pacienta čo netuší že vlaky stoja aj inde ako vo východzej a cieľovej stanici? Napr. Morava a južné Slovensko sú v spádovej oblasti BTS a veľa ľudí odtiaľ ho využíva.
Reakcia na: david11 #255081:
7 min. je uz vata, áno, ale zase na prestup je celkom malo nechať 2 min, ako aj v opacnom smere.

Os GA-TT: Hodinova vata, lebo keby boli ine casove polohy (setrnejsie), tak to by sa žiadala dalsia súprava s personálom.
Reakcia na: D555.3008 #255077:
Z tej L66 je problém prestúpiť na L49 či 71? Na čo tam preboha dávať degeše a brutálne oslabovať kapacitu na L49?
Reakcia na: TomJ #255079:
Za mňa je dosť zvrhlé ťahať ešte ďalej tie dízle z NR alebo Prievidze, keď všade máme dráty. No kvôli obehom asi tá Prievidza by to dala. No musela by sa posunúť s odchodmi, aby to dávalo zmysel.
Reakcia na: Joyki #255080:
Stále tam nemusí prísť o 7 min.skôr.keď ti vlak stoji na vedlajšej koľaji. Inak akoro hodinové vaty na obrat OS TT-GA sú luxusné s porovnaním S60 či Rex 60.
Reakcia na: david11 #255067:
Nie, lebo v Galante robi pripoj na Os do Trnavy v 58. minute.
Reakcia na: david11 #255068:
Mimochodom, R55 má na Novom Meste pauzu 45 minút. Prievidzké rýchliky až hodinu. Nedali by sa jedny alebo druhé potiahnuť do Petržalky namiesto S8? Tá S8 má totiž v pracovné dni poobede tú dieru kvôli tomu, že má vložené spoje do Rajky a keďže tam jazdí len jedna súprava, tak by nevyjazdila hodinový interval, ak by išla až na Nové Mesto.
Reakcia na: bobitwo #255073:
Napriklad Novy Ruzinov (len teda by sa muselo UNS posunut ako zastavka nad Parkovu aby si nesiel zbytocnych extra 300 - 350m a posunut zastavku Syslia blizsie ku krizovatke s Parkovou aby sa dalo ako-tak prestupit na L66) + su tam plany, ze sa tie polia zastavaju novou vystavbou. Tusim Yimba ci kto pisal, ze procesy uz bezia.
Reakcia na: bobitwo #255075:
Po uvolneni 30 Tr DG z Dlhych dielov ,mohli by sa presunut na 49na usek Mliekarenska -Grofska niva❓ 49 by sme mohli pecislovat na 46 --Mliekakenska - NUSCH.a 49-- Grofska Niva -Mliekarenska -onkologia 46 a 49 v preklade odchodov /46 v odchodoch dnešnych do cca 21*00/je predsa v plane postavit trolejbusovu trat Mliekarenska Prievozska 🤔 😉
a 66 vhodne skratit / Z mliekarenskej smer G.Niva k nem Ružinov a po Ružinovskej spat na Tomašikovú -okruh/
Reakcia na: bobitwo #255073:
Pod tou lávkou sa akože nezmestia nástupištia? Zo strany od Prístavného mosta.
UNS - tak napr. teraz ak by tam stála S8 tak bez prestupu až do Maďarska. Po vybudovaní zastávky v Petržalke za pár minút do Digital parku či Auparku..
Prečo by nemohli vzniknúť pod nadjazdom na Gagarinke nové zastávky? Načo by chodili peši až k cintorínu.
K Metropolitanom.. teraz bežne ľudia z Moravy odlietajú z BA. Po otvorení 33 nových spojení od Ryanairu a 29 od Wiizzairu ich bude nepomerne viac. Z druhej strany som myslel hlavne na ľudí od regiónu N.Zámkov no z Budapešti kľudne tiež. Aj kopec Slovákov odlieta teraz z Budapešti. Všetko závisí od ponuky. Od B. Bystrice ti idú zase v 2h.takte Urpíny.
Reakcia na: si #255074:
Teraz tam chodí 66 a chodí tam prakticky prázdna dá sa povedať. Ozaj tam treba potom ťahať 24m trolejbusy?
Reakcia na: bobitwo #255073:
volakedajsie plany pocitali so zadratovanim prievozu + mala tam byt aj vozovna a meniaren (z toho vyplyvaju problemy s poklesmi napatia na gagarinke v usekoch ktore su daleko od oboch susednych meniarni a v povodnych planoch mali byt napajane prave odtialto)
no a keby k tomu zazraku doslo, tak ten prestup na UNS na trolejbus ktory ta dovezie blizsie k domu by zmysel nejaky daval... len to sme zas oklukou aj pri objednavke dopravnych vykonov a ochote zo strany magistratu k narastu... akurat ze to nie je pre sudruhov take vonave ako kybel cervenej farby....
Reakcia na: david11 #255072:
Prosím nakresli mi nástupištia pre električky na nadjazde medzi TPD a Starým mostom. A skús sa nad tým trocha zamyslieť, že ako by sa to dalo aj technicky riešiť.

Celý Prievoz - rodinné domy. Kam sa tí ľudia potrebujú dostať? Do Petržalky? Asi ťažko. Na Gagarinku? Majú to bližšie a rýchlejšie pešo ako ísť na ÚNS a odtiaľ cestovať ku Gagarinke a potom dole po schodoch/rampách (musíš vybudovať zastávaku na tom nadjazde) ísť na trolejbusy a šliapať 200-300m na zastávku Cintorín Vrakuňa

Prečo by Metropolitan mal stáť na letisku? Očakávaš nebodaj veľký prílev ľudí z Prahy, či Budapešti, čo by chceli letieť z Bratislavy? Asi ťažko.
Reakcia na: bobitwo #255071:
Električka na nadjazde teraz nestojí, ale mohla by. Aj busy nezastavovali doteraz na nadjazde v Slnečniciach. Teda ešte ani nestoja.. no budú.
UNS- ako to že tam nič nie je? Celý prievoz je čo. To vlaky ani vo Vajnoroch nemusia stáť.. 🙂 tiež okolo iba rodinné domy.
nadjazd Gagarinka - predsa tiež prestupný uzol k nosným trolejbusom.
Prepojka cez letisko k trati 130.. žeby napr. presmerované Metropolitany a časť regio liniek stáli priamo na letisku?
Plánuje sa výhľadovo za Vajnormi prepoj medzi tratami 120-130 čo povymetá tie nové satelitné mestečká..

Jednoducho Bratislavský S bahn. Električka by to doplňovala no tá nikdy nepôjde za hranice mesta.
Reakcia na: david11 #255070:
- Rajka - 0km
- ŽST Rusovce - 6km
- Slnečnice - 6km
- ŽST Petržalka - 4,3km
- Digital park - 1 km (čo tam je v okolí, že po 1 km by vlak musel zastavovať?) alebo lávka pod Starým mostom 1,8km (autobusy tam nestoja, zastávky električky tam nedáš, najbližšia zastávka je pri TPD a to treba šliapať hore kopcom, je to cca 400m, takže aj tam veľmi uniká pointa, prečo tam zastavovať
- ŽST ÚNS - 5,4/4,6km (natíska sa otázka, pre koho by zastávka bola, v okolí nič nie je, iba rodinné domy v Prievoze)
- nadjazd nad Gagarinovou - 1,3km (tiež tam v okolí nič nie je a bez urážky, ale časti ako Prievoz, Hrušov a Podunajské Biskupice, dokonca aj Petržalka nie sú zrovna destinácie, kam chodia ľudia za robotou)
- napojenie na trať 130 (ktorá už teraz je extrémne vyťažená. - km som nerátal.

Natíska sa otázka, aký stroj by tam jazdil, keďže potrebuješ skôr električku, alebo niečo ako bola/je motorová jednotka 810/813, určená na podobný typ trate a kto by to využíval? Tá trať obchádza všetky dôležité dopravné uzly a všetky miesta, kam by si čakal, že sa ľudia potrebujú dostať. Jasne, nejaká klientela sa nájde, ale je to niečo rentabilné?
Reakcia na: Klepeto #255069:
Tu nevieme využiť ani čo v tejto chvíli máme..
Páni zo ZSSK roky nevedia vybaviť ani zastavovanie na stanici UNS.
Za mňa určite v trase S8 dobudovať:
Rusovce - zastávka, Slnečnice-zastávka, Digital park alebo zastávka pod lávkou na Starý most, UNS, zastávka- nadjazd Gagarinova a zastávka Trnávka a spojka cez letisko na trať 130. Tak v roku 2100 by to mohlo byť.. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.