Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #254859:
My dvaja príčinu poznáme, ale spomínaný pán by nebol rád za medializáciu.
Reakcia na: Ma178rek #254862:
Z T6A5 je oveľa lepší výhľad pre stojacich cestujúcich. Okrem toho pôsobia na cestujúceho modernejšie. Mali by jazdiť celodenky a T3 by mali byť iba v špičkách. Dnes je to opačne.
Reakcia na: MatejBA #254860:
Bohužiaľ T3 v usporiadaní 1/1 sú také menej friendly cestujuce...ale zase všetky sedadlá do 1 smeru sú veľká výhoda (keby majú T3 aspoň tie sedadlá medzi 2-3 dverami v usporiadaní 2sedadlo by to bolo asi najlepší kompromis medzi kapacitou a komfortom
"Televízii JOJ sa podarilo získať kamerové záznamy z momentu zrážky dvoch vlakov, ku ktorej došlo v nedeľu 9. novembra na trati pri Pezinku."
https://www.facebook.com/share/r/17Dkd2CwQP/
Reakcia na: Ma178rek #254858:
T3x2 maju v priemere menej miest ako 30T na sedenie, T6A5 medzi 29T a 30T. Takze si nemyslim, ze 10 miest na sedenie extra vs menej miest na stanie oproti 30T je az taka velka vyhoda.
Reakcia na: Mhr1 #254851:
A ja to úplne chápem, hoci inak som kritikom myšlienok ing. Šotovského.
Reakcia na: si #254857:
Ano však v 2019 preto keď šiel 1 linkový variant na scénu sa rozhodlo že L1 pôjde do Petržalky a X6 zožerie zvyšné vozy a to vtedy obe linky zjedli po 11 vozidiel

Neviem no ak sa robia nejaké rekonštrukcie treba zmeniť to čo treba...
Tých 40 je dostačujúcich, jednosmerné majú výhodu v Tom že majú viac miesta na sedenie...
Reakcia na: Ma178rek #254854:
viem ze to je v tomto meste ciste sci-fi, ale vo chvili ak zacnes stavat este aj druhu trasu tak si nuteny prisposobit linkove vedenie tak ze bude spajat prave tie 2 rozostavane trasy bez ohladu na prepravne naroky; a ak by sa nahodou zacalo robit aj na tretej, tak uz aj tak nemas vozy.... (a rozrobene 2-3 radialy v mestach kde to s rozvojom VHD myslia vazne a nielen melu hubou nie je nic vynimocne....)
Reakcia na: Neviem000 #254849:
Čo sa týka poradia na linke vo všeobecnosti, tak ide v podstate o interné označenie poradia vozidla na linke. Zjednodušuje to prácu pri identifikácii konkrétnej služby/vozidla.

Ad vynechanie - Niekedy proste len palubák neodošle dáta do výpravy a preto niektoré poradia vo výprave chýbajú a doplnia sa neskôr manuálne. Ak je za poradím písmeno (napr. X/2a) znamená to, že na tom poradí je/bolo prihlásené iné vozidlo. Najčastejšie záložák, prípadne výmena odjazdov kvôli obehnutiu pri električkách, poobedný diel vykonáva iné vozidlo, výmena vozidla kvôli poruche...

Ad delené poradie - pravdepodobne máš na mysli delenú službu = služba napr. 1/6 má dva diely - ranný a poobedný.

Ad výpočet poradia - v zásade to vieš vypočítať tak, že si počkáš na zastávke a pozrieš poradie prvého vozidla ktoré príde. Poradia zvyknú mať postupnosť. Neplatí to ale absolútne. Napríklad v špičke to býva prehádzané. Nie je treba to ale vôbec počítať, na imhd po prihlásení vidíš v CP pri čase odjazdu konkrétne poradie.
Reakcia na: Mhr1 #254852:
to je take male chapadielko.... (ale ano, to ze aj tam je kusok "ciarky" v scheme viem)
Reakcia na: Mhr1 #254853:
To či stačí alebo nie si určuje samotné mesto... Pred rokom 2015 sme mali 0 vozov, teraz máme 40 čo je podľa mňa akurát ak budeme postupovať vo výstavbe tak ako naposledy v Petržalke...
Reakcia na: MatejBA #254846:
V meste so slučkami stačí obojsmerných vozov 1/4 až 1/3.
Reakcia na: si #254843:
S Hlavnou stanicou 6 chápadiel...🙂
Reakcia na: MatejBA #254841:
Tento stav stále trvá... V Prahe tvrdošijne nechcú mať obojsmernú variantu 52T, hoci by to technicky nebol žiadny problém.
Reakcia na: Neviem000 #254849:
Načo by si niečo počítal, zadaj si linka lomeno poradie (napríklad 66/1) do vyhladávania a uvidíš všetky odchody daného poradia v ten deň. Len pri tom musíš byť prihlásený.
Mal by som takú otázku.
Ako fungujú poradia? Prečo niekedy sú vynechané alebo napr 2/a a co znamená delené poradia.
Ďalej da sa vypočítať ze koltate poradie príde na ten a ten smer v tom a tom čase na tu a tu zastavku. Podľa výpočtov?

Diky;)
Reakcia na: upravovač fotiek #254844:
Aj teraz máš interval 2 min. či 2,5 iba v CP. v reáli idú za sebou ako sa im podarí prejsť križovatky bez preferencie či rozdielny štýl jazdy vodičov.
Reakcia na: upravovač fotiek #254844:
Tak tam nebudeš mať interval 2 minúty. Nejaká premávka je vždy lepšia ako žiadna premávka - električka raz za 4 minúty je lepšia ako NADka kde má vozidlo tak tretinovú kapacitu a jazdí väčšinou ešte menej často než po tých 4 minútach.

Možno práve toto by bolo riešenie - vypravovať linky tak že každý druhý voz bude obojsmerný a pri mimoriadnosti sa môžu jednosmerné vozy ukončovať skôr, ale obojsmerné pôjdu tak ďaleko ako sa dá.
Reakcia na: upravovač fotiek #254845:
Osobny nazor: 50:50.

Vies lahko pokryt potreby pre vyluky, vies zaroven mat pravidelne linky s nimi (napriklad elektricku vo Vrakune urcite stavat celu naraz nebudu, ta sa musi budovat postupne a na mnohych miestach nemas miesto na slucku pocas stavby, rovnako by si vedel predlzovat elektricku k Letisku, alebo scifi trat cez Patronku) bez nutnosti stiahnut elektricky z linky ktora nemusi byt ovplyvnena vylukou/mimoriadnostou, a pri tom mnozstve mozes realne zacat uvazovat o kolajovych spojkach ala Molecova alebo Jungmannova na viacerych miestach (napriklad Vazovova sa priam pyta na taku kolajovu spojku, alebo Centrum/Safko)
Reakcia na: MatejBA #254841:
Koľko % vozov by si navrhoval mať obojsmerných?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.