Som ju akurat rano pred skolou cital a hovoril si, ze (mozno) dpb zobere nasu stranu a daju ju svietit na modro ale ako vidim nechceli aby sme sa o tom vobec rozpravali
(A uplne suhlasim s prispevkom pred mojim a vsetkym ohladom 6607. (samozrejme okrem @EEEE))
Aký ma tapetovanie súvis s tým, že ako už bolo písané skorej, niektorí jedinci holt nevedia prijať odôvodnenia z druhej strany a majú potom potrebu uzamykať sa, ako malé deti ?
Nebolo by to prvýraz, čo sa diskusia uzamkla zo subjektivného názoru istých jedincov z DPB. Predpokladam, že stále majú dosah na reguláciu obsahu imhd.sk, čo je v dnešnej dobe, dosť smutné!
Je to pár minút čo zmizli všetky príspevky, možno ide o nejakú zmenu/údržbu čo robia. Ak sa naozaj uzamkla diskusia pod vozidlom, tak by bolo na mieste nejaké vyjadrenie prečo sa tak stalo, verím že admini/moderátori nie sú takí malicherní aby prispevok uzamkli pre to, lebo sa im osobne nepáčilo akým smerom sa diskusia uberala, aj keď áno komentáre boli početné a diskusia sa viac menej opakovala, ale to nie je dôvod ju uzavrieť.
Ty a prenesene aj tvoje telo máš ústavou garantované slobody. Nikde v ústave sa nespomína že by rovnaké slobody malo tvoje auto, čo sa zaberania verejného priestoru týka.
ÚSTAVA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
DRUHÁ HLAVA
ZÁKLADNÉ PRÁVA A SLOBODY
Prvý oddiel
VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Čl. 12
(1)
Ľudia sú slobodní a rovní v dôstojnosti i v právach. Základné práva a slobody sú neodňateľné, nescudziteľné, nepremlčateľné a nezrušiteľné.
(4)
Nikomu nesmie byť spôsobená ujma na právach pre to, že uplatňuje svoje základné práva a slobody.
Čl. 13
(3)
Zákonné obmedzenia základných práv a slobôd musia platiť rovnako pre všetky prípady, ktoré spĺňajú ustanovené podmienky.
(4)
Pri obmedzovaní základných práv a slobôd sa musí dbať na ich podstatu a zmysel. Takéto obmedzenia sa môžu použiť len na ustanovený cieľ.
Druhý oddiel
ZÁKLADNÉ ĽUDSKÉ PRÁVA A SLOBODY
Čl. 17
(1)
Osobná sloboda sa zaručuje.
Čl. 20
(1)
Každý má právo vlastniť majetok. Vlastnícke právo všetkých vlastníkov má rovnaký zákonný obsah a ochranu. Majetok nadobudnutý v rozpore s právnym poriadkom ochranu nepožíva. Dedenie sa zaručuje.
(4)
Vyvlastnenie alebo nútené obmedzenie vlastníckeho práva je možné iba v nevyhnutnej miere a vo verejnom záujme, a to na základe zákona a za primeranú náhradu.
Čl. 23
(1)
Sloboda pohybu a pobytu sa zaručuje.
---
Dufam, ze ty potom neocakavas pravo vyjst zo svojho bytu a svojim telom zaberat zadarmo chodnik, kazdy krok by si mal platit dan, aby to bolo ferove. Rovnako dufam, ze neocakavas udrzbu chodnikov v zime, opravu chodnikov, ani nic podobne. Lebo tvoje telo je tvoje telo a nema co zaberat verejny priestor.
Nikto predsa nespochybňuje potrebu dotácií pre VHD. Ale ak vyberáš peniaze v rámci PAAS a tvrdil si a zaviazal si sa, že peniaze vybrané v rámci PAAS budú použité na opravu ciest, parkovacích plôch, stavbu parkovacích domov, údržbu a nedeje sa to (z tých 50 miliónov na to mesto využilo ani nie 10 miliónov a zvyšok zožrali iné projekty, čo s tým nemali nič spoločné), navyše platíš za službu, ktorú nemusíš dostať a potom musíš platiť extra peniaze, tak máš právo byť naštvaný a požadovať to, za čo platíš.
Aké klasické plačkanie? Všade sa autá predsa vytláčajú preč z miest, mestá tvrdia, že máme cestovať MHD, pešo či bicyklomm kolobežkou. Mestá rušia parkovacie miesta, odmietajú povolovať stavby parkovacích domov na súkromných pozemkoch, rušia sa pruhy, pribúdajú zákazy vjazdu atď, autá sú extra spoplatňované. To sú holé fakty.
Aká je teda trhová cena za prenájom mestského pozemku na parkovanie? Prosím presnú sumu.
nuz, zas na druhej strane aj dotaciu do VHD povazujem ako cast sluzby pre motoristov, vies si predstavit ako by to vyzeralo na cestach ak by sa vsetcia z elektriciek, trolejbusov a autobusov vysypali do aut ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
randomtipekzulic
(A uplne suhlasim s prispevkom pred mojim a vsetkym ohladom 6607. (samozrejme okrem @EEEE))