Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: bobitwo #254049:
výrazným rozdielom je najmä fakt, že z BTS nelietajú žiadne štandardné aerolinky
Reakcia na: kecho #254048:
Akurát, že 68 a 96 obsluhujú úplne odlišné časti Ružinova.
Reakcia na: samkoh #254021:
A keby sme uznali aj AS v menších mestách, tak tá v DS mi až na chýbajúci bankomat prišla ako celkom dobre riešená, ak si teda odmyslíme nie práve jednoduchú priľahlú križovatku, ale ani križovatka Mlynské Nivy/Svätoplukova/Košická/Prievozská nie je jednoduchá... .
Reakcia na: MatejBA #254047:
Môže byť, ale stále to nemení nič na tom, že pri súčasnom stave doteraz letenky zo Schwechatu vychádzali lacnejšie a v lepších časoch, ako linky z Bratislavy.
Reakcia na: TomJ #254042:
Petrzalka-Ruzinov mas 68 a s lepsim intervalom, ta kopiruje v Pe okrem euba zachadzky trasu 96. A v meste mas prestup na 50, ktora ide trasu 96 od Hella.
Reakcia na: bobitwo #254045:
https://www.startitup.sk/oblubene-lety-slovakov-necakane-koncia-wizz-air-rusi-vsetky-svoje-linky-z-viedne/

"Prečo sa tak rozhodli?

Podľa agentúry Reuters za rozhodnutím stojí výrazný nárast nákladov na letisko vo Viedni, ako aj poplatky a služby pozemného personálu. „Tieto náklady od spustenia prevádzky značne vzrástli, čo robí pokračovanie operácií neudržateľným,“ uviedol generálny riaditeľ Mauro Peneda."
Reakcia na: bobitwo #254045:
Mal som na mysli poplatky Schwechatu ktore dava let.spolocnostiam za odlety/prilety prip. za zakladnu.
Reakcia na: Petto #254043:
Schwechat mi nepríde predražený, keďže zakaždým keď pozerám letenky, tak Schwechat mi vychádza lacnejšie a v lepších časoch.
Reakcia na: Petto #254043:
Zbytocne, predsa tam pojde elektricka v 20xx 😃
Reakcia na: TomJ #254042:
ADD L96 zrejme najvyssi cas obnovit na letisko. Wizzair sem privedie kopu novych letov uz na jesen a na jar 2026 kedze "vypovedal" predrazeny Schwechat. Alebo rovno 61 celotyzdenne s 7-8 int.
Reakcia na: kecho #254041:
96 slúži hlavne na spojenie Petržalky a Ružinova. Určite jazdí dosť Petržalčanov aj do Avionu, ale ak by sa 96 odklonila po D1, musela by sa obnoviť 196.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Petrzalka-Avion existovala, ked ju platila Ikea. Ono keby sa 96 z Pristavneho mosta potiahla rovno cez Ikeu na letisko, bol by to usetreny cas aj vzkm. Otazne je, ci by ju dokazala nahradit 50 od pekelneho Maxa po Kalinakov a od Kalinakovhi centra tbusy po Galvaniho.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Áno, expresy po D1/D2 dosť chýbajú, žiaľ tá infraštruktúra je postavená bez akéhokoľvek ohľadu na verejnú dopravu, takže prakticky by sa zastávky obsluhovali veľmi ťažko.
Reakcia na: Zberač mínusiek #254037:
Na to by bol mozno najlepsi vlak, §kebysatotakniekedyalerobilo, a samozrejme D4 Karpaty aby D1 a hlavne Sitina boli odlahcene, ako to len ide.
Reakcia na: 810zssk #254035:
Tak dolezite je, aby sa dobudoVallo obratisko a moze sa tam potiahnut 93 z Vysehradskej. A rovnako tam mozu koncit aj niektore regiobusy od Luznej/Samorina, pripadne aj od Dobrohoste/Vojky/Gabcikova a mozno aj bus z Rajky/Madarska.
Reakcia na: 810zssk #254033:
Dobrý nápad pre prímesto; ja by som ocenil aj expresné tangenciálne linky po D1/D2 (DNV-Petržalka-Avion). Okrem vzkm navyše je však problém so zliezaním kvôli obsluhe území po trase.
Reakcia na: 810zssk #254035:
Pojdu jednu zastavku 91/191, ved mame prestupny system 🙂 Dovtedy mozno tu zastavku na nadjazde aj postavia 🙂
Reakcia na: Cancer #254034:
Pardón, myslel som samozrejme Vyšehradskú 🙂 Pri ukončení na Jasovskej by nebol ani ten prestup na električku.
Reakcia na: 810zssk #254033:
„a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93.“ – kde, ako? 93 má konečnú na Vyšehradskej.
Nebolo by na mieste zaviesť nejakú linku z Dunajskej Lužnej do Petržalky po Lužnom moste? Ten rozdiel medzi VHD a IAD je na tento trase dosť brutálny, keďže autá majú neustále novú infraštruktúru, kým VHD treba stále chodiť dookola cez Prievozskú a Prístavný most (čo je dlhšie vzdialenosťou, ale v špičke aj oveľa náchylnejšie na zápchy). Obzvlášť po sprevádzkovaní autobusovej zastávky Južné mesto by to už bolo celkom zaujímavé spojenie - prestup na električku, 91/191 (Slnečnice), 98 (Jasovská) a ak by sa to ukončilo na Jasovskej tak aj na 93. To už je celkom slušné množstvo relevantných destinácií pre ktoré by také spojenie bolo výrazne výhodnejšie než súčasná ponuka, a verím že s intervalom povedzme len 30 minút by sa to uživilo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.