Potreboval si dosť veľa textu na to, aby si napísal "neviem napísať nič o nefunkčnosti autobusovej stanice, iba tu hádžem bezvýznamné frázy". Rovnako ako politici, ktorí potrebujú útočiť na protivníka.
- vadí ti, že musíš ísť po schodoch do podzemia? Pôvodná AS na tom nebola o nič lepšie, keď si väčšinou musel ísť hore do krytého nadchodu a potom po schodoch dole.
- vadí ti, že tie nástupištia nie sú priamo vonku a ty nemokneš/nemrzneš, ako v iných mestách? Skús tam chodiť na poslednú chvíľu a predtým stoj v chlade, alebo mokni vonku.
- vadí ti, že majiteľ okrem poplatkov za vjazd zarába aj na nákupnom centre? Tak s tým už nič neurobím, toto (závisť) je vlastnosť veľkého množstva neschopných Slovákov. Veľmi pomáha byť úspešný a dosiahnuť niečo svojimi schopnosťami. Ale títo ľudia na to často nemajú kapacitu.
Nemám nič proti diverzifikácii portfolia obchodným záujmov konkrétnej spoločnosti. Ty si uviedol príklad firiem, ktoré na každý segment svojej činnosti disponujú kapacitami s adekvátnou mierou odbornosti, skúsenosti a perspektívy úspechu.
Tí, ktorých spomínam ja, sú len bandou neschopných diletantov.
Nedá sa vyjadriť k (ne)funkčnosti autobusovej stanice, nakoľko Bratislava žiadnu nemá. Ako vravím, existuje provizórium v garážach akejsi bezvýznamnej stavby, ktorá dočasne zavadzia na mieste, kde bola - a verím, že raz bude - normálna plne funkčná autobusová stanica.
Ad 3 - áno, chodievam pravidelne na Schwechat, využívam REGIOJET, ktorý pristaví autobus max. 10 minút pred odchodom. Takže prídem v danom čase do podzemných garáží, nastúpim na spoj a odveziem sa do cieľa. Zvažujem však možnosť nastupovať pod Mostom SNP, je to tam menej komplikované.
Jak že nevieš aké má na toto Arriva predpisy. Pre Arrivu od podpisu zmluvy platia tie isté prevádzkové štandardy ako platia aj pre DPB od podpisu aktuálnej zmluvy. Technické a prevádzkové štandardy ktoré sa zaviazali podpisom zmluvy dodržiavať a v ktorých sa píše:
„Na zastávke môžu zastaviť súčasne maximálne dve vozidlá. Ak je na zastávke dostatočný priestor, môže zastaviť aj tretie a ďalšie vozidlo, ktorého vodič môže umožniť cestujúcim nástup a výstup. Pre vodiča tretieho a ďalšieho vozidla, ktorého zastávka nebola výstupnou, platí v takomto prípade povinnosť opätovne zastaviť vozidlo pri označníku zastávky a umožniť nástup cestujúcim.“
Arriva a vodiči na to ***ú (ale sa zase netvárme že by to dodržiavali všetci vodiči DPB, aj medzi nimi sa nájdu takí ktorí si myslia že to pre nich neplatí). Kraju je to ukradnuté tak ako nedodržiavanie mnohých ďalších pravidiel a záväzkov, cestujúci sa tomu prispôsobili a tí čo cestujú pravidelne vedia že sa na toto nemôžu spolahnúť a zariadili sa podla toho ako sa reálne zastávky obsluhujú.
Na to aby sa to mohlo zmeniť a aby Arriva aj DPB dodržiavali prevádzkové štandardy by to najprv objednávatelov (v prípade Arrivy kraj) muselo zaujímať a museli by kontrolovať a nájsť tieto pochybenia (#nenaslismeziadnepokutovatelnepochybenia).
Alebo by sa prinajmenšom museli začať cestujúci sťažovať kraju aj Arrive (v prípade DPB u DPB a mesta) pokaždé keď sa niečo také stane a dožadovať sa aby sa tieto štandardy dodržiavali a dali jasne najavo voleným zástupcom že keď toto dopravcom budú tolerovať je to ich posledné volebné obdobie v úrade.
Síce neviem, aké má Arriva na toto predpisy, ale takáto situácia sa na Nivách a na Hodžovom námestí stáva často. Väčšinou odbavujú naraz všetky autobusy, ktoré sa zmestia do zastávky, čiže kľudne aj tri. Keďže sa ale predávajú CL, čo chvíľu trvá, tak sa k nim dá dobehnúť, keď človek sleduje, aký autobus prichádza. Zažil som už aj takú situáciu, že nočné regionálne autobusy sa nahrnuli na zastávku na Hodžovom námestí (išli načas) predtým, než tam stihli prísť zmeškané nočáky zo stanice. Tie vďaka tomu museli ďalšie dve minúty čakať, kým regionálne nočáky odídu a ak by na ne niekto išiel zo stanice, tak by mal skrátka smolu. Takže problémom nie je len zastavovanie troch vozidiel za sebou ale aj to, že v prípade meškania na mestské nočáky spravidla nevyčkajú.
Aké má Arriva predpisy na zastavovanie tretieho vozidla pri označníku? Lebo som dnes počul report o tom ako tri regonočáky zastavili na Nivách naraz, potom naraz odišli a zostalo tam zopár ľudí.
Kto to tam trochu pozná, tak použije tento chodník: https://maps.app.goo.gl/x9akcq6BSn3BekubA a je z AS priamo na 1. nástupišti žst BB bez toho, aby išiel cez nákupné centrum. Prirovnal by som to ku skratke z Račianskej stanice na priecestie smer Pastierska- tiež to nikde oficiálne označené nie je, je tam zákaz prechodu cez koľaje, ale to sa tej skratky netýka, lebo koľaje križuješ až na priecestí. V prípade BB koľaje nekrižuješ vôbec.
Zato pri prestupe na železnicu je cestujúci nútený prejsť nie časťou, ale celým nákupným centrom skrz. Zlatým klincom sú schody, po ktorých sa nákupné centrum dá obísť, no dajú sa použiť len mimo otváracích hodín centra, pretože počas dňa sú zamknuté a cestujúci povinne presmerovaní cez nákupné centrum.
Je zakázané diverzifikovať obchodné záujmy svojej firmy? Nie. Veľa firiem to tak má. Taký Hyundai napríklad vyrába od toaletného papiera cez elektroniku, autá, ťažké pracovné stroje až po kontajnerové lode pre 20 tisíc kontajnerov. Má lodenice, železiarne, vyrába stavebnú oceľ, má dokonca aj vlastnú stavebnú firmu... Samsung tiež toho vyrába viac ako len mobily, televízory a rádia a podobné veci.
Ja viem aj, ktorý kandidát by bol pre teba vhodný. Tiež klame, ako ty.
1. ak vieš o čiernej stavbe, tak by si mal ísť na príslušné orgány. Všetky stavby sú postavené v súlade s platnou legislatívou.
2. je to najlepšia autobusová stanica, akú na Slovensku máme. Neriešim poplatky, ale pohodlie zákazníkov. Využil som ju len párkrát, ale určite lepšie, než to, čo tam bolo a lepšie, než čo máme inde.
3. pre NIMBY askétov, ktorí prídu 5 minút pred odchodom autobusu, nepotrebujú si nič kúpiť, ísť na záchod atď., je to určite utrpenie. Pre normálnych ľudí (vrátane turistov), je to fajn.
Vieš napísať, čo na tej autobusovej stanici nie je funkčné?
len taký námet na úvahu - prečo chcel developkár získať majoritné vlastníctvo v SAD Bratislava ? Snáď nie preto, aby prevádzkoval autobusovú dopravu ???
takže od roku 2017 nemáme v Meste centrálnu autobusovú stanicu, pričom to provizórium v garáži akejsi bezvýznamnej čiernej stavby sa ide pomaly zrušiť .... myslím, že niektorý z kandidátov na primátora by mohol mať ako jednu z tém aj absenciu centrálnej autobusovej stanice - čiernu stavbu zbúrať a na následne vybudovať normálnu funkčnú autobusovú stanicu, tak ako to majú v civilizovaných mestách
Ako zahojiť na poplatkoch? Na tom sa nezahoja ani náhodou. Sorry, ale to čo ponúkajú Nivy a čo ponúka zbytok Slovenska je niekde úplne inde. Nižšie som dával cenník v pár mestách. Snáď nečakáš že budú vyberať 3€ za bus ako napríklad Tvrdošín? Trocha súdnosti.
To ako keby si požadoval Mercedes E ako taxi a chcel by si platiť ako za 15 ročnú Daciu.
Druhá strana veci, Arrive to mali zobrať, keďže nesplnila podnienky. Ani teraz nemajú dosť šoférov a vtedy im chýbalo ešte viac. V momente, keď šéf Arrivy vypustil z úst do médií, že oni čakali, že Slovak lines ku dňu, ako im skončí zmluva vyhodí na dlažbu všetkých šoférov a Arriva ich rovno nabere, tak by som ich hnal bičom. Však nesplnili základnú podmienku tendra.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423