Dobrý deň, zaujímalo by ma, či spoj 43 bude znova chodiť na Kačín. Most je opravený, polovica prázdnin nás ešte čaká a deti by sa potešili, keby sa znova mohli odviezť na Kačín.
Ja sa teraz zahrám na neslávneho predsedu jednej opozičnej strany, ktorý zaspával s Excelom, ale neviem si úplne predstaviť príjmovú stránku tohto projektu. Lebo samotná výstavba, údržba infraštruktúry, rozširovanie siete, údržba staníc a pod. by nestála málo peňazí. Tržby by sme zobrali kde? Naozaj by sme predpokladali, že ten jeden slíž by bol game changer a pritiahol z rozťahanej Bratislavy toľko nových cestujúcich, že tržby by pokryli všetky náklady? Podľa mňa by dotácia na vlkm bola enormne vysoká, konvergujúca pomaly k 80 %. Pri pohľade ako dnes samosprávy dotujú dopravu na úkor zdravotníctva, školstva a sociálnyc služieb, si neviem predstaviť, ako by to tu vyzeralo.
Najhoršie na tom je že si odkázaný na milosť jediného výrobcu, systém je "uzavretý", čo celkovo zvyšuje náklady, lebo nie je konkurencia. Gumokolový VAL je krásnym príkladom "Gadgetbahnu", ako sa podobné veci zvyknú nazývať. Zvrholsť to veruže je.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Crownedd