Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Adammsvk #253189:
Áno, horné na odlety má tých 10 minút zdarma, ale K3 na príletoch platíš od prvej sekundy.
Reakcia na: Adammsvk #253189:
Keď som tam naposledy vykladal rodinu, tak napriek tomu, že zastavenie netrvalo dlhšie, než jednu minútu, stálo ma to 5,80, pretože kvôli kolóne na výjazdovú závoru som nestihol nie že desaťminútový limit ale ani ten pätnásťminútový 😁.
Reakcia na: Zberač mínusiek #253187:
Mne to naše mini parkovisko príde ako taký smutný ekvivalent parkovania priamo pred terminálom vo Schwechate (alebo Bratislave):

Schwechat: Terminal approach Departure
€ 2,90 / 15 minutes (10 minutes free)

The 10 minutes free parking time can be used per vehicle (license plate) 1x per day. From the second entry, the fee of EUR 2,90 per 15 minutes is due immediately.
Reakcia na: Adammsvk #253186:
Neviem ako je to teraz, ale keď som tam parkoval naposledy cez víkend a chcel platiť (na tom parkovisku v absolútnom strede pred stanicou), tak to bolo zadarmo. 😂
Reakcia na: Adammsvk #253186:
3,90 za kazdu hodinu ako na Schwechate (alebo nech 2,90) a hned by sa videlo, komu nestaci K+R (ktore je potrebne zvacsit, nie ze nie). Pripadne zadarmo max. 10 minut.
Zabotova je dobra otazka.
Reakcia na: bobitwo #253185:
Úprimne, mne príde, že to parkovisko pred stanicou má veľmi zle nastavené ceny. Očakával by som, že práve na takomto mieste bude cena rast brutalnejsie (niečo na spôsob prvých 15 min zadarmo, druhých 15 min symbolicky a každa ďalšia začatá polhodina vklude 5€ alebo dačo podobne, čo by mohlo ľudí motivovat to naozaj používať len na vylozenie, max.odprevadenie k vlaku)
Reakcia na: irizar #253180:
- K+R tam už je
- aj keď tam by tam bola len kamera, tak auto musí spomaliť. Samozrejme potom aj hrozí, že sa to tam upchá, však došiel len na "chvíľu" a môže blokovať celé parkovisko.
- nech tam dáš kohokoľvek, tak keď naskočí niektorá zelená na Šancovej, tak sa dovalí ďalšia várka vozidiel a si tam, kde si bol. Navyše, je tam displej, čo ukazuje, či je, alebo nie je voľné miesto.
Reakcia na: bobitwo #253179:
Mňa by zaujimalo, ale sú plány s tou betonovou plocha dole na Zabotovej. Vo vlastnictve mesta. Mohlo by tam byt ďalšie parkovanie.
Veľmi by ma zaujimalo, ako bežného každodenného užívateľa MHD v Bratislave, aký záhadný ma mestská hromadná doprava problem so zapnutím klimatizácie v autobusoch a električkách, keď je von 35 stupňov a ľudia sú natlačení v autobuse niekedy aj polhodinu. Ja chápem že tieto unikátne električky ktoré zažili ešte matku Tereziu nemaju nainštalované klimatizačné zariadenie, a nehovoriac o autobusoch v ktorych ma človek dojem ze sa mu rozsype pod nohami a miesto toho aby jazdil po ceste by mal slúžiť ako výstavný kúsok v retro zverinci, ale žijeme v 21. storočí a myslim si že je na mieste aby sa nemuseli ľudia pariť v 40 stupňovych autobusoch, natlačení hlava na hlave s minimálnym prísunom kyslíku. Keď už si dovoľujete zvyšovať ceny za pokuty z 80€ na 120€ a nehovoriac o cenách za električenky, ktoré využívajú NAJMÄ študenti, tak by ste aspoň mohli na oplatku zabezpečiť komfortnú jazdu pre občanov a nepriživovať sa len na rozdávaní pokút so škodoradostnym usmevom na tvari, ako to majú bratislavskí revízori vo zvyku.
Reakcia na: bobitwo #253179:
Hej, prišiel som si kopnúť. Nesmiem? Veď je to hanba.
6719 blokuje pruh smer Hlavná stanica tvorí sa za ním kolóna keďže ho musia obiehat .
Reakcia na: bobitwo #253179:
Napriklad, len tak z hlavy:

- zrusit parkovisko a nahradit ho K+R zonou.
- namiesto zavor tam dat nejaky system, ktory nespomaluje vjazd. Napriklad kameru co precita ECV a komunikuje s automatom/mestskou appkou.
-v exponovane casy tam postavit mestapaka alebo esbeeskara, ktory to bude regulovat a v pripade naplnenia kapacity pozenie prejazd blokujuce gumokoly kade lahsie.
Reakcia na: andrejandrej #253178:
Nejaké tvoje riešenie, že aby sa to nedialo? Či len si si prišiel kopnúť?
Dnes opäť zablokovaná hlst autami čakajúcimi na vjazd na parkovisko. Toto mesto je na smiech.
Reakcia na: 3pa3ck3 #253175:
No, z Vajanského ich dávali dole po vybudovaní cyklopruhu.
Reakcia na: zakaznik #253174:
Predpokladám, že tranzit tam bude minimálny, lebo je to strašne kľukatá, pomalá a netraktívna trasa. Navyše celá v zóne 30. Môžeme tu písať a diskutovať koľko chceme, realita je taká, že sa zachová súčasné obratisko a bloková sľučka cez Cintorínsku a Rajskú. Čo síce z dopravného hľadiska nie je nejaké extra terno z hľadiska dopravnej obslužnosti centra mesta (je relatívne ďaleko od Laurinskej / Nám. SNP) a prestup na električky je tam aj tak až druhoradý. Väčšina ľudí, ktorí tam prídu trolejbusom, už ďalej prestupovať nemusia, presunú sa peši. Kto chce ísť ďalej, ten využije iné spoje (napr. z trolejbusov prestúpi na Autobsuovej stanici na 70 smer Most SNP, resp. na linku 42 na Hodžovo nám. a odtiaľ peši). Ja by som rád trolejbus potiahol bližšie k historickému jadru mesta, ale primárne kvôli lepšej dopravnej obslužnosti. Prestup na električky je až druhoradým benefitom. Preto ani neriešim nejaké "prestupy na hrane", aj tak by boli iba pre malú časť prestupujúcich.
Reakcia na: si #253168:
Tá značka bola v roku 2020 vypustená z vyhlášky
Reakcia na: upravovač fotiek #253172:
Vďaka obratisku na Dunajskej a odkloneniu áut cez Rajskú by prestupujúci Tr->El nekrižovali automobilový tranzit (v opačnom smere áno).

V riešení konečnej pred luxorkou by bol prestup s križovaním iad v oboch smeroch prestupu. 🤔
Reakcia na: si #253168:
Naopak si myslím, že napr. nová budova s obchodnými priestormi vyššieho štandardu by zdochýnajúcemu námestiu veľmi prospela.

Tie navrhnuté stavby rešpektujú pešie trasy a nebránia pohybu ľudí. Jediné, čo by sa muselo presunúť na nejaké iné miesto je Celomestský Centrálny Bezomovecký Meeting Point.
Reakcia na: zakaznik #253170:
Obratisko trolejbusov by tam vôbec byť nemuselo, navyše bolo mimoriadne kritizované, keď som ho tam pred pár rokmi nakreslil. Obrat by kľudne mohol byť aj blokovou sľučkou Grösslingova - Štúrova - Dunajská s prestávkovaním trolejbusov na Štúrovej. Z Mlysnkých nív by trolejbusy odbočili doľava na Karadžičovu a potom doprava na Grösslingovu, na ktorej by sa možno museli zrušiť parkovancie miesta na jednej strane ulice (na opačnej strane by mohli vzniknúť šikmé parkovacie miesta, čo čiastočne zmenší zmenšenie počtu parkovacích miest - nutné overiť - DPB by mohol skúsiť prejazd vozidlomm SOR NB18 cez celú dĺžku Grösslingovej, verím, že by to prešiel). Na viacerých domoch na Grösslingovej sú ešte pôvodné ružice na zavesenie trolejového vedenia. Pred Luxorkou na Štúrovej je ideálne miesto na konečnú trolejbusov. Blízko centra, zároveň dobrý prestup na električky na všetky smery (nemusí byť na hrane).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.