Krásne konzervatívne odvolanie sa na staré časy, keď bolo všetko lepšie, čo? Ak chceš aby sme my, progresívni komunisti, znížili koncetráciu výfukových plynov, môžeme kľudne zaviesť spoplatnenú nízko-emisnú zónu v centre mesta. Neviem fakt prečo je pre vás tak dôležitá priechodnosť IAD teraz kvôli uzavretej ceste alebo na nábreží po vybudovaní cyklopruhov. Centrum miest ako aj Bratislavy je úzky priestor a objektívne IAD je veľmi neefektívne nakladanie s týmto priestorom.
piatok na poludnie (video bolo natacane +- presne o dvanastej, prezradi Ti to skuska siren ktora tam je zachytena), nechcem vediet ako to tam vyzeralo tak o druhej-tretej-stvrtej kedy je piatkova popoludnajsia spicka.....
Zatial to vyzera ze dalsie volby to bude velmi podobne tym odchylkam.Winkler len breše, najnovsie chce zrusit BUS pruh na Bajkalskej (pre L98) . Niekde naratal ze zo 7 pruhov sa auta musia zaradovat do jedneho v podjazde Bajkalskou.
Hlavne je potrebny dobry protikandidat, lebo vela ludi Valla nemusi a volit nebude. Ale ak to bude ako naposledy, ze Vallo, Kusy a statisticke odchylky...
Akonahle to ale bude rok ako 2018, kde si mal 4 silnych kandidatov na primatora a mohlo to ist jednym alebo druhym smerom, tak Vallo by to presiel na celej ciare a bude tu iny primator.
No hí, piatok. V širšom centre Viedne je to takmer identické. Hlavný rozdiel spočíva v tom, že autá blokujú všetky električky vo Viedni. Tie aspoň v Bratislave prejdú relatívne plynule. Ešte vykopať autá zo zvyšku koľajníc na Mostovej (DLHODOBO!!!), zakázať výluky električiek kvôli papalášom (lebo im tam strašne vadí električka) a bude po probléme.
Ja som šiel okolo v tom čase. A Polícia SR som videl na 3 miestach a dávali veselo pokuty. Pointa ale bola inde a to, že odstávka sa chodcov, či cyklistov dotkla mnimálne, tak isto aj električiek. Mesto reže pruhy kade tade a neponúka inú alternatívu. Sorry, ale nemôže celá Bratislava z východu na západ a opačne jazdiť pod D1. A MHD už teraz kolkokrát nie je schopná mať rozumné časy dojazdu.
Ja nespochybňujem čo hovoríš a že sa to stalo Čo tvrdím, a s čím Igor nesúhlasí, je že imho ten nástup jednými dverami musel byť reakciou na to že väčšia skupina ľudí prenikla do stanice "nelegitímnou cestou".
Píšem len, čo som zažil, a ako si to pamätám. Bolo to v roku 2022, počas piatkovej noci, posledný spoj o 2:40. Cestujúci vyzerali byť miestni, vekový priemer cca 20 rokov , alko-priemer 1,5 promile. Ale nálada bola dobrá. Ešte aj tí, čo odchádzali zo stanice boli v dobrej nálade.
Jasné zmluvné vzťahy sa, povedal by som, kryštalizujú až v posledných rokoch, s nástupom nových kontraktov. Samozrejme hovorím o systémoch, kde je súkromný dopravca. Zo systémov, kde objednávateľ dopravcu vlastní (mestské DP), často slýcham príbehy o tom, ako v praxi neplatí vôbec nič, len politické pokyny.
O tom mám tiež veľké pochybnosti, obzvlášť keď tam majú rutinné kontroly lístkov vo vlaku (povedal by som že lístok mi skontrolujú aspoň pri tretine jázd). Rôznymi obskúrnymi vlakmi o jednej ráno tam jazdím dosť bežne a nikdy som nepostrehol štvrtinu vlaku dostávať pokuty.
Na tom videu je vidieť, ako sú električky blokované iad na križovatkách. Možno by si si ho mohol pozrieť a potomsa vyjadrovať k tomu, čo sa dotklo a nedotklo.
mas dojem ze nahradnej dopravy minimalne na L202 a L205 ci ako sa to teraz vlastne oznacuje sa toto nedotklo ? aj nejake zdrzania na elektrickovych linkach by sa dalo (aj v sedle) zaznamenat....
Kedysi sa ľudia v centre prepravovali najmä MHD, viac to tam žilo a ľudia boli k sebe lepší.
Progresívni komunisti úspešne vracajú Kamenné námestie do 80-ych rokov. Síce nie vo všetkom, ale aspoň v koncentrácii výfukových plynov v ovzduší.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
Ale nebol som tam pozrieť, rovnako ako si myslím, že ani chránená dielňa nerobila nejakú serióznu analýzu. Z PDCA cyklu oni vždy robia iba D.