Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #253084:
To ako chces povedat, ze ked sa kazdy rok planuje rocne GVD a rozpocet, tak si ZSSK nevie vyratat, co vie vyjazdit? Som myslel, ze na pozicie v ZSSK, hlavne manazerske, treba Vysoku Skolu, alebo aspon maturitu.

Vedia dlho, co maju vyjazdit na rok dopredu, a aj tak "daju navrh", ktory prezentovali ako hotovu vec, a teraz su strasne prekvapeni, ze MinDop to nechce schvalit? A kebyze sa zredukuju spoje, vratia peniaze, alebo si ich nechaju?

Toto nie je kuchynska linka, kde prides s napadom, a potom sa nechas usmernit. Toto je nieco co sa vie DOPREDU, ZA KOLKO, KOLKO SPOJOV a kazdy aspon ciastocne vegetativny clovek si vie vyratat, ako to vychadza. Ak sa to ZSSK nepaci, mozu navrhnut novy grafikon od 15.12. ako kazdy rok, a zohladnia to buduci rok v lete.
Reakcia na: 810zssk #253083:
Neviem, aplikačná prax? Nezáväzné odporúčania a nápady by mali byť vítané.

Ja som pred týždňom v kuchynskom štúdiu dával požiadavku na cenovú ponuku (som v roli objednávateľa). Mal som ostrú predstavu aké zariadenia, vybavenie a povrchy chcem použiť. Pracovník na strane štúdia ma pri niektorých požiadavkách usmernil, niečo mi vyhovoril, niečo mi odporúčil a ja som z niektorých požiadaviek upustil a dal na jeho návrhy a na niektorých som trval. Na konci dňa zodpovedala objednávka asi 97 % mojej pôvodnej predstavy, no cenu sme stlačili o 10 % dole.

Ak ide o nezáväzné rady, pri ktorých nie je očividná snaha ošklbať štátny rozpočet a zároveň nie sú odkomunikované hulvátskym spôsobom, ako v prípade ZSSK (som zástanca toho, že toto by malo ostať za zatvorenými dverami), nevidím na tom nič zlé, práve naopak, príde mi to ako prejav rozumu.

Reakcia na: Ike #253082:
Z akého titulu by mal dopravca navrhovať čo si objednávateľ objedná?
Reakcia na: S499.1023 #253079:
Dopravca zmeny navrhovať môže, ale nie ich vytrúbiť do sveta ako hotovú vec. To bolo neuveriteľne amatérske a neprofesionálne. Človek by zakonšpiroval, že možno úmysel.
Reakcia na: Pajo #253062:
4 minúty cez víkend sú aj v KV. Príde mi absurdné aby Petržalka mala interval horší.
Reakcia na: bobitwo #253010:
To je tá, čo nie je vaša.
Reakcia na: Vladimír #253014:
Ja sa hlavne domnievam, že tá redukcia a letný, zimný, sviatočný, prázdninový grafikon majú byť od začiatku súčasťou objednávky a nemá ich navrhovať dopravca ad-hoc tesne pred ich platnosťou kvôli svojím interným problémom. Keby som bol na MD/kraji a toto by na mňa dopravca vytiahol, tak by som reagoval grafikonom s 20% - 30% znížením dopravnej obslužnosti bez akéhokoľvek zníženia potreby náležitostí a nech sa páči jazdiť.
Reakcia na: bobitwo #253023:
Pár turniketov, čítačky lístkov, nestojí najmenej peňazí a všekontrolné Dolnozemské kráĺovstvo sa napriek tomu fenoménu jazdy bez platného dokladu nezbavilo.
Reakcia na: Viko #253013:
Neviem ako ZSSK ale ČD v takomto prípade veľmi intenzívne uplatňuje inštitút prerušenia smeny a aj preto sú ako zamestnávateľ veľmi obľúbení.
Reakcia na: Vladimír #253015:
Pomerne dôležitá je aj tá druhá časť môjho príspevku - slušne sa k nim správať. Nie sme najlepšie platiaci dopravca v ČR ale fluktuáciu prakticky nepoznáme. A kolegovia z DS asi tiež nie, keďže vidím v infosystéme už roky stále tie isté mená.
Ale uznávam, že na to všetko treba peniaze a my si ich najprv zarobíme a potom vydáme.
Reakcia na: Andrej #253074:
DPB je dostatočne veľká entita na to aby si v našej banánovej republike určovala vlastné pravidlá. Budú v dočasnom využívaní do vyradenia. Aspoň moja osobná hypotéza o budúcnosti T6.
Reakcia na: Petto #253073:
Keď staré T6 budú mať vybavené senzory na dverách tak budú môcť jazdiť hocikedy. Otázne je len to, či sa niekedy toho aj dočkáme. Už vyše roka platí to obmedzenie, a nečítal som nikde o tom že by tie senzory ktoré boli v septembri vysúťažené boli aj nainštalované, a jazdia ďalej len na L7. Ak ich nestihnú vybaviť do otvorenia Petržalky tak bude z toho pekný prúser.

Mimochodom, toto platí len pre prvé dve série, čiže momentálne bez obmedzení môžu jazdiť 7947-7958 (6 súprav), T3P (11 súprav), rôzne iné podtypy T3 (8 súprav)*, a celkovo 90 ks nových Škodoviek.

* Ale je otázne či by súdruhovia dovolili TV8 jazdiť celodenne.
Reakcia na: Adam3 #253071:
Stare T6 neviem ci mozu ist na celodenky. Pokial viem nie. Tj na predlzene 1,3 by si potreboval 10ks suprav ci uz 29T,30T alebo T3P. V lete ok ale rezim skolske dni LTT. Ale samozrejme daju sa porobit striedaci dalsi tam kde nie su 😂.
Reakcia na: samkoh #253069:
a z cernockeho, peknej cesty a malych krasnian budu ludia cestovan na streche, vlecniaku, alebo im bude odporucana pesia dochadzka ? a ked sa z toho vyvalia 2/3 na vinohradoch aby tam prestupili na tam ukoncenu 3ku (pretoze dalej po trase bude opat sanca zmestit sa nulova a na racku a blumentali konci len cca 1/3 voza), tak comu sa tym pomohlo okrem toho ze zas zopar (vela) ludi pojde radsej autom ?
Reakcia na: Petto #253065:
Vzhladom na to, ze nam tu minuly rok pribudlo 30ks 29/30T, tak pokial sa nevyradilo viac ako 20ks suprav T3/T6 by som ocakaval, ze navysenie vypravy o 10ks nemoze byt problem.
Ale hej, viem ze x Skodoviek stoji kvoli nabehanym km a ojazdenym kolesam. Otazne je, preco nam teda tato dodavka 30ks novych Skodoviek iba pomaha vykryt vypravu aby malo co jazdit a supluje to 10 rocne Skodovky, miesto toho aby nam to pomohlo navysit vypravu o 30ks vozov?
Ale aj tak aktualna vyprava 100 vozov, nemal by byt problem 110 vozov ak tu mame: 90ks Skodoviek a dnes bolo v premavke 16+24 suprav T3+T6 nie? Plus este 5 suprav ktore podla vypravy jazdili posledne 2 tyzdne. To je 135 Skodoviek + pojazdnych suprav. Naozaj mame viac ako 25 nepojazdnych Skodoviek?
Reakcia na: samkoh #253069:
To môžeš rovno zaviesť linku 14 z Karlovky do Dúbravky s kachnami.. tiež by tam bohate stačili.. a L4 skrátiť po Kútiky. Fakt super nápady tu niektorí dávate.
Reakcia na: si #253066:
ušetria sa kapacitné vozidlá.
Reakcia na: Andrej #253067:
L3 rano s 2,5 predpoklada zrusenie celej L7.

No L1 a L3 v preklade s 2,5min tj nemenia sa dnesne intervaly, musis ratat aj L7 ktora musit ostat s cca 17 vozami rano.
Reakcia na: Petto #253064:
Nejak som toto nepochopil. Aký je rozdiel medzi L3 do Petržalky v intervale 2,5 minút vs L1 a L3 v kombinovanom intervale 2,5 minút??? Ten istý počet vozidiel potrebuješ do každej kombinácie. Ak nemáme vozidlá na kombinované linky tak rozhodne ich nemáme ani na jednú linku v tom istom intervale.

Mimochodom, dnes vo vozovni zostali 19 súprav/Škodoviek a väčšina kačíc. U vozidiel by nemal byť problém, skôr u vodičov.
Reakcia na: N/A #253060:
skus mi prosim vysvetlit aky vyznam by to malo (okrem vynuteneho prestupu/prekladky pre nemaly balik substratu)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.