https://www.asb.sk/stavebnictvo/inzinierske-stavby/eia-modernizacia-zeleznicneho-uzla-bratislava-vetva-vychod
V Rači to vyzerá na nové trasovanie L52,56 a možno aj L65 cez nový nadjazd.
V Rači to vyzerá na nové trasovanie L52,56 a možno aj L65 cez nový nadjazd.
david11
Neviem načo chceš deliť L3 a zároveň nechať v tom úseku posilnenú L7.
Úplne stačí posilniť kapacitu na L3 (špička 2-3 min.) a keď nechať L7 v tejto trase tak iba ako doplnkovú s 10-15 min.int.
Ja by som však L7 potiahol znova do centra po Obchodnej cez Tunel a nábrežie a Jesenského späť na Obchodnú s 10 min.int. ako doplnkovú linku. Zuckermandel ako nový dosť silný cieľový bod má z vrchného centra veľmi zlé napojenie momentálne. IBA L31,39, ktoré však v špičke jazdia veľmi nespoľahlivo pre kolóny na trase. Idú spolu a potom aj 15-20 min. nič.
Keďže sme sa pri prestavbe triangla vzdali spoločnej električkovej zastávky pri Tuneli pre L4,9 pred River parkom je to jediné spojenie zo Zochovej.