Reakcia na: S499.1023 #251861:
No veď práve o tú diametrálne odlišnú sumu išlo, ostatné bolo iba na dokreslenie. Len tak pre zaujímavosť, dnes je bez ZV v električkovej doprave 64 celodenných poradí (1 - 5, 3 - 17, 4 - 24, 9 - 18), 7 delených poradí (1 - 2, 7 - 5) a 29 ranných poradí (1 - 2, 3 - 4, 4 - 6, 7 - 12, 9 - 5). Takýto nepomer ranných poradí k ostatným, ktorý nastal so zavedením 1-linkového variantu, tu snáď ešte nikdy v histórii električkovej dopravy nebol. Skoro tretina električkových vlakov jazdí len cca 4 hodiny denne. Pritom poobedná špička by tiež potrebovala posilniť na 4 minúty na každej radiále a linka 7, ktorá s 10-minútovým intervalom poobede posilňuje iba každú druhú 3-ku (s rovnomenným 5-minútovým intervalom), postráda v tejto forme logiku.
V lepšom prípade vstávaš okolo 4. ráno a ideš nejakými prvými dennými spojmi pred 5. hodinou, v horšom máš nástup v takom čase, že musíš ísť z domu posledným nočákom okolo 4. ráno s prestupom na Hlavnej stanici na služobák (s "bonusom" v podobe rôznych individuí pod vplyvom omamných a psychotropných látok v nočnom autobuse aj na stanici), takže vstávaš nejako okolo 3. ráno. Odjazdíš si 3 - 4 hodiny prakticky bez prestávky (lebo do 4 a 1/2 hodiny byť nemusí), končíš niekedy medzi 8. a 9. hodinou a potom si celý deň v práci (/škole/kdekoľvek) primerane rozbitý, pričom s narastajúcim vekom narastá aj úroveň Tvojho rozbitia. Na účet Ti príde za to 15 - 20 € (čo je aktuálne cena 4 - 6 pív v Bratislave). Prečo to teda niekto robí? Napríklad pre tie krásne momenty, akými sú východ slnka z miesta s najlepším výhľadom, spev tyristorov, svišťanie prevodoviek pri maximálnej rýchlosti v tuneli, opätované úsmevy a dobrý pocit, že si odviezol stovky ľudí bezpečne a pohodlne do cieľa.
.
Andrej