Len tak som sa zamýšľal že čo by urobilo zlepšenie ranného intervalu v kritickom čase na 3-4 minúty pri linkách 3,4,(7),9
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách
A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.
Pri linke 3 by to ráno urobilo 3 vozidlá, pri linke 4 by trebalo optimalizáciu spojov ktoré chodia na ZSTNM keďže v Dúbravke je v rannej špičke pauza cez 20 minút takže tiež by trebalo 2-3 vozidla
Na linku 7 kvôli intervalom s linkou 3 minimálne 2 vozy
Na linku 9 taktiež 2-3 vozidla
Jednalo by sa o odchody 6:30-8:30 z konečných
Ale z vozmi nie sme navyše, ibažeby sa K2 použili viac v ranných špičkách
A poobede by sa hodilo zlepšenie intervalu na 4 minúty... A linka 7 v intervale 8minut ale až po Raču.
Color
Nebránil by žiadnemu účastníkovi premávky vo výhľade, zato by z čakania alebo prestupu na (úzkej!) frekventovanej zastávke urobil znesiteľnejší zážitok najmä mimo špičky a v zime.
Tých ošťatých a smeťami zahádzaných krikov vážne škoda nebude a pribudnúť by mohol chodník namiesto vyšľapanej cestičky.
Edit: Viem, že ten svah, z ktorého je OD Pri sade spojený nadchodom, mal nejaké nevysporiadané pozemky (alebo podobnú issue) a preto tam napr. nie sú schody. Ale 20 rokov to nevyriešiť??