Napr. prichody Tatranov o 23:33 a 0:24 do Bratislavy. Kto sa tymto vezie o takomto case? 2 ludia? Alebo odchody z Bratislavy o 3:27 a 4:27, mozno nejaka sova? Vsak to museli robit ekonomicki analfabeti, co smeraci su nimi jednoznacne. Za pana Matovica a Hegera bol pevne dany prvy odchod Tatranu o 5:27, posledny prichod o 22:33. Skoda, ze nemame tu niekoho ako Thatcher alebo Milei, ti by vedeli dat zeleznice do poriadku.
Dav4
* 1 hodinovy interval Tatranov povazujem za zbytocny produkt smerackych hajzlov. Zbytocne preplnovanie koridorov, nesystemova povinna rezervacia a znizovanie kultury cestovania. Malo to ostat tak ako za pana Matovica a Hegera, ze 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC za den. Vtedy bola dostatocna kapacita na koridoroch, nemuseli rusnovodici a vlakveduci vstavat o 3:00 a byt pomaly do rana v robote. A hlavne bola kultura cestovania omnoho vyssia.
* Tiez povazujem za zbytocnost viest vlaky z Nitry az do Bratislavy, dalsi produkt smerackej oligarchie ako dat nejaku omrvinku obcanom. Za pana Hegera a Matovica sa prestupovalo pekne v Trnave a bolo to normalne a systemove a nie to dodrbavat priamymi spojmi do Bratislavy.
* Tiez nechapem obnoveniu EC 284/285 Metropolitanu? Opat smeracka oligarchia chce, aby vlakveduci a rusnovodici pracovali pomaly od 2:00 AM a pracovali pomaly do rana? Dobre sa spravilo za pana Hegera ze tie spoje vtedy boli zrusene, EC 282/283 plne postacuje. Toto je moj nazor.
Povazujem tuto zmenu GVD za zlu a nesystemovu. Mali si brat priklad od tych, ktori robili GVD 2022/23.