Tak ono by sa vôbec nič nestalo, keby spoje e4 k ŽSTNM boli označené ako e6, spoje t49 k NÚSCH ako t46 atď. Je to legitímne, rovnako ako súčasný systém. Čo je lepšie, je vec názoru. V Prahe chceli mať "metropolitné" linky s polovičným intervalom. Avšak zatiaľčo taká pražská e9 je nosnou linkou akosi prirodzene v celej trase, na e22 to museli vyrobiť umelo včlenením pôvodnej e23 do e22. A tak v súčasnej podobe jazdí e22 v celej trase len skoro ráno či večer. Inak sa striedajú všetky možné varianty, krátka na oboch smeroch, dlhá na jednom konci a krátka na druhom a naopak a občas aj dlhá na oboch koncoch. Takže 4 trasy označené všetky ako 22... To podľa mňa tiež nie je práve ideál, keďže čísel je nekonečne veľa.
Vladimír
Bratislavský štandard na električkovú radiálu je špička 4-5 min., sedlo 5 min., víkend 7,5 min.
Brniansky štandard na električkovú radiálu je špička 5 alebo 5-6 min., sedlo 6-7 min., víkend 10 min.
Pozn.: Aj v Bratislave aj v Brne sú úseky, kde sa jazdí viac alebo menej ako v uvedenom štandarde.