Reakcia na: zakaznik #250992:
Pochybujem, že by to bola podmienka "na vodík". Vidím v tom experiment, ktorého ekologická stránka je otázna (nerátal som ekologický dopad pri výrobe vozidla - vzávne kovy pre palivový článok, ktorého životnosť je obmedzená) a ktorý niekto chcel vyskúšať. Pokiaľ sa na to vyplytvali dotácie, tak to bolo akože "zadarmo" (ale niekto to aj tak zaplatiť musel).Môj názor je, že DPB by účelnejšie využil fondy, ak by miesto 4 ks 12 metorvých vodíkových hračiek kúpil o 4 ks viacej 18 metrových Škoda 27 TrA Solaris pre linku 33. Jeden vodíkový sólo autobus bol dokonca o 20 tisíc Euro drahší než kĺbový hybridný trolejbus s garantovaným dojazdom 12 km, ktorý by sa využíval iba na presun medzi vozovňou a ostrovnou prevádzkou dvakrát denne.
Neviem, do akej miery sú obyvatelia Dlhých dielov spokojní s degešmi, ani som neporovnával kapacitu ani som neskúmal zmenu intervalu po nasadení menších vozidiel. Zahustenie intervalu sa určite nezaobišlo bez navýšenia vodičov, čo má tiež finančný dosah a dovolím si tvrdiť že dosť zásadný.
mbendzala
A kde je ten okruh I.? Sancova - Stefanikova su jasne na zjednosmernenie, ale potom dalsia polka kruhu je nejasna... Legionarska, Mytna? Dostojevskeho? Staromestska? Alebo Radlinskeho? tu ten okruh tak nema jasne kontury...
ak by totalitny rezim nezbural polovicu Sancovej na rozsirenie, tak by ani ina moznost nebola ako zjednosmernovania, takto je to tak hranicne prejazdne... zjednosmernovanie asi pri konzervatizme az zadubenosti neni velmi realne myslim, bude to tu tak subkriticky zahnivat ako aj zahniva...