Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ferko #249761:
Aj ja si myslím,že by malo väčší význam zatrolejovať Drotárskú -ako sa pôvodne plánovalo.Prišlo by ku kompletnému prepojeniu trolejbusových tratí v západnej časti mesta v kopcovitom teréne,kde trolejbus má svoje opodstatnenie.
Prečo ešte neprišlo k zlúčeniu 41 a 44 v marci,keď podľa výpravy sú už nové trolobusy v prevádzke každý deň na linkách 45,47,44,64....?
Reakcia na: Mhr1 #249762:
Dobre ale potom načo budeme stavať trať Bulharská - Galvaniho? Však na avion chodí dosť liniek a keď máme baterkotrolejbusy tak podľa mňa je to tiež na nič. Podľa mňa je tetaz aj tak najprimitívnejšia trolejbusová trať Patrónka - Riviéra. Nech najprv tú máme za sebou a potom sa sústreďme na ďalšie trolejbusové projekty a trate 🙂
Reakcia na: Ferko #249761:
A načo? Veď práve preto sa kúpili baterkotrolejbusy.
Mňa by zaujímalo či sa vybuduje trolejbusová trať v úseku Búdková - Depo Hroboňova
Reakcia na: Ferko #249759:
Oprav si chyby v prispevku , este mas na to 15min zeditovat to. 😁
Mám nový oznam, ktorý s vami chcem zdieľať, prípadne podiskutovať, či to je dobrý ťah
Ide o plánovanú zmenu, ale presný termín zavedenia nebol známy, no teraz vieme, že to bude počas v apríli

-Zmeny na linkách 41 a 44-
● Linka 41 bude zrušená a nahradená predĺženou a posilnenou linkou 44.
● Linka 44 bude nosnou linkou s častejšou premávkou.
○ Bude zlúčená s linkou 41 (bude premávať po predĺženej trase Koliba - Hodžovo námestie - Búdková - Depo Hroboňova - Hlavná stanica).
○ Na túto linku budú vypravované trolejbusy Solaris s trakčnými batériami z dôvodu neexistencie trolejbusovej trate v úseku Búdková - Depo Hroboňova.

Je podľa vás tento ťah dobrý? Podľa mňa áno, lebo vďaka presmerovaniu na Hlavnú stanicu vznikne lepšie a pohodlnejšie spojenie oblasti Horského parku a Červeného kríža s Hlavnou stanicou bez prestupov a zlepší sa kvalita cestovania výpravou trolejbusov Solaris.
Vám funguje pridávanie príloh k príspevkom cez mobilnú aplikáciu?
Reakcia na: zakaznik #249756:
Zaujali ma Pragotrony na autobusovom nástupišti na stanici... Dokedy cca fungovali?
Reakcia na: Ma178rek #249754:
Už sa v centre anilen neopravuje dlažba. Takže nejaké presuny stĺpov sú totálne sci-fi. 😃
Reakcia na: S499.1023 #249746:
To že vedenie je v pravidelných rozostupoch je ok, ale nevidím dôvod prečo nemohli byť stĺpy v priestore zastávky buď ďalej od hrany alebo na druhej strane ulice.
Ide o stĺp ktorý je zároveň napájací alebo úsekovy ... Takže tam sa dalo by ho dať ďalej od hrany nástupišťa...
Reakcia na: Andy #249752:
Napr. tým, že Jánošíky (rovnako aj kvantum iných vozidiel ZSSK) dostali opakovanú dávku kyseliny, s ktorou by bežný smrteľník v živote neumyl vlastné auto.
Reakcia na: Mhr1 #249750:
Škodovka má podľa mňa nejaký problém s kvalitou laku nielen na električkách, aj Jánošíky boli po pár rokoch výrazne viac vyblednuté oproti iným vlakom. Čím to je, že napríklad autá, ktoré ľudia parkujú na sídliskách na slnku, vydržia mať slušný lak dlhšie?
Reakcia na: Mhr1 #249750:
Čo to tu pletieš, žiadne vozidlo sa nelakuje s tým, že musí byť prevádzkované v depe v interiéri.😁 Na lak je najdlhšia záruka v škodováckých zmluvách 5 rokov a nikde v TP ani zmluve nie je, že vozidlo musí byť v "depe".
Reakcia na: Klepeto #249749:
Lebo nemáme vozovňu, ale len odstavnú plochu, ktorú si dovoľujeme nazývať "depo". Ten lak je vlastne ešte dosť kvalitný, že po 9 rokoch pod širákom nevyzerá horšie. A neviete niekto, kde sú odstavené historické električky?
Reakcia na: Viliam22 #249748:
To je ďalšia vec čo by mali riešiť na električkách, ktoré sú v prevádzke už 9 rokov.
Reakcia na: Klepeto #249747:
Mne osobne vadí viac ošúpaný lak na električkách (strešné kryty, okolie okien, spodok predných a zadných masiek)
Pri akých prehliadkach sa zvykne obnovovať aj lak na vozidlách? Predpokladám, že také prehliadky už všetky SOR trolejbusy museli za tie roky prevádzky absolvovať. No vzhľad laku evidentne nikoho netrápi. Lebo je to naozaj vizitka podniku, ktorého vozidlá majú 50 odtieňov červenej na jednej ploche vozidla, kde sa striedajú tmavé vs svetlé a lesklé vs matné plochy v rôznych stupňoch degradácie laku.
Reakcia na: Ma178rek #249745:
Stĺpy stoja v pravidelných rozostupoch. Mesto by sa malo skôr zamyslieť nad tým, či bolo potrebné Obchodnú takto kolumnizovať. Pôvodne tu bolo vedenie komplet na domových kotvách.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.