V Arrive sú na tom už tak zle že im tam jazdia bežne kok.oti? Akurát pred 10 min čakám na Krčoch smer mesto, stojím viditeľne na osvetlenej zastávke, začnem mávať a debil na 269 proste ignoruje a veselo si ide ďalej...
SOR-ky majú iný typ displeja ako Crossway (dodnes mi nie je známe ani pochopiteľné prečo si to arriva takto objednala) a na SOR-kách je celkovo farebné zobrazenie horšie. Taktieź nechápem na čo je nutné pri farebných zobrazeniach čísla mať okolo čísiel biely lem, ktorý hlavne na SOR-kách len zhoršuje zobrazenie a čitateľnosť.
Len tak pre srandu porovnanie fontov a veľkostí písma. Rovnaký deň, rovnaký dopravca.
Zdroj: imhd
Lokalita: Pezinok, Holubyho ul.
Dátum: 29.12.2023
Autor: W.I.
U nás bola doteraz väčšinou ošetrená iba tá časť chodníka , kde bola zastávka.. zvyšok s veľkým oneskorením alebo vôbec vybavila mestská časť alebo mesto.
DPB malo na to za tie roky celkom v pohode systém aj priority, kde to bolo nutné najskôr urobiť.
Neriešim teraz kvantá posypového materiálu čo na to použili.
Ale ak doteraz zástavky udržiaval DPB (očividne to vyplývalo z nejakého zákonného vzťahu) a po novom to už robiť nemá, tak náhrada nie je mestská časť, ale mesto. A mesto o tej zmene vie.
Prečo vlastne nemôže všetky chodníky a zastávky ošetrovať napr. komunálny podnik, aj keď patria DPB alebo MČ? Nebolo by jednoduchšie, keby to robila jedna firma a mesto, DPB a MČ by si to potom medzi sebou iba vyúčtovali? Okrem iného by sa možno dali lepšie rozložiť aj pracovné sily, keďže by na jedno miesto nemuseli ísť pracovníci mesta, DPB a MČ kvôli tomu, že každý meter chodníka patrí niekomu inému.
Re: #249245 micenzo & #249241 Lubomirkos:
Páni, a zaregistrovali ste vôbec, že od 1.1.2024 vykonáva DPB činnosti podľa novej zmluvy s mestom, kde žiadna zimná údržba zastávok nefiguruje a teda ju ani nemá financovanú? Ešte pri zastávkach električiek sa to dá chápať ako údržba električkovej dráhy, ale pri zastávok autobusov k tomu DPB naozaj nič nezaväzuje.
Inac, ak chcu setrit, nech netlacia a nevylepuju tie smiesne papieriky po zastavkach (myslim tym cestovne poriadky), bo kolkokrat sa stane, ze neodchadza spoj podla neho ani z konecnej . . . . nieto este na trase.
DPB naozaj setri a nema z coho ludom zaplatit sluzby,tak sa chodia posypovat zastavky systemom hala bala a ked sa precerpa limit odpracovanych hodin ktore stanovil "veduci" tak to nema kto robit,jedine zadarmo..hlavne ze je na platy takych dolezitych person v dpb ako su fotografi a pr manazeri
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Páni, a zaregistrovali ste vôbec, že od 1.1.2024 vykonáva DPB činnosti podľa novej zmluvy s mestom, kde žiadna zimná údržba zastávok nefiguruje a teda ju ani nemá financovanú? Ešte pri zastávkach električiek sa to dá chápať ako údržba električkovej dráhy, ale pri zastávok autobusov k tomu DPB naozaj nič nezaväzuje.