Pre zníženie hlučnosti. Inak aj celá trať je utopená oproti okoliu. Som zvedavý na letné prietrže čo to tam bude robiť. V obrubníkoch sú cca metrové medzery čiže všetka nárazová voda bude stekať do trate.
Ahojte. Vedeli by ste mi povedat tie male uchytky na kolajniciach na zrekonstruovanej vajnorskej radiale pridrziavaju? Nejake odhlucnenie? Odvibrovanie? Dik
Je to nejaká novinka, že z vnútornej strany bočného transparentu majú niektoré vozy tabuľu s info? Práve videné v 3013, doteraz som si to v žiadnom voze nevšimol.
Čiže pri tomto stave je asi nereálne počítať , že budú čakať busy v SC. Ešte viac sa zvýši tlak bežných ľudí na zvýšenie počtu priamych bus spojov z BA do dedín..
Na Hlavnej stanici je už všetko opravené, za to vo Vajnoroch sa už štvrtý deň stojí väčšinou 30 až 60 minút kvôli zlému stavu trate a ďalších 15 minút sa vlečie ďalej do Senca. Osobné vlaky spravia úsek BA-SC za hodinu aj pol.
Pre havarijny stav trate 130 (hrozi celkova uzavera useku Senec-Bernolakovo) jazdia vsetky vlaky od Os po EC s meskaniami 15-80 min. S mnohymi odrieknutymi spojmi uz niekolko dni.
Ja som tam teda za tie roky videl mnoho vodičov IAD porušovať povinnosť zastaviť. Vrátane rádovej sestry zo susedného cirkevného zariadenia. Čo ma teda dosť prekvapilo, že niekto nie je schopný vnímať situáciu rovno vedľa svojho baráku.
Tuším všetky novostavby a asi aj 7135 + 7121 ako výcviková a 7085 ako špecialná/historická.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11