Ráno by sa to dalo urobiť tak, aby vozidlá z 25, 26 a 92 išli na 20, 21 a 29, ale ušetrilo by sa tým vôbec niečo? Ďalšia vec je, či by je vôbec treba, aby 6 vozidiel zaradilo na 20/21/29, keď o hodinu by sa z nich zase 6 vozidiel stiahlo.
Asi len chceli dodržať "pravidlo," že na 25 prejazdujú autobusy z 29.
Tá služba 29/51 vyzerá, akoby im nevychádzal žiaden normálny prejazd z 21/29 na 25, keďže 21 jazdí na konečnú Pri Sandbergu len v špičke a 29 má 30-minútový interval už od 19:00 a vložené spoje robia vozidlá jazdiace až do večera, takže okrem 29/3 sa už asi v blízkosti nenašlo iné vozidlo, ktoré by tú 25 odjazdilo...
Otázka asi znie že prečo ten "zberač" do VW nerobí vozidlo ktoré sa po tom hneď točí na nejaký odchod, keďže medzi 5:00 a 6:00 tam už je interval slušný.
Odpoveďou predpokladám bude buď nutnosť vyjazdiť potom celú rannú špičku bez pauzy, prípadne ten kĺbový voz ktorý chcu aj na návoz, aj na odvoz a inak by to nevyšlo.
Kedze sa jedna o VW ... predpokladam, ze normalne by zacinala 20/6 neskor, ale najpravdepodobnejsie je, ze je to zberac ludi do VW (aby stihli sichtu o siestej) .. potom caka na svoj odchod podla poradia.
Napr. 92 ... caka pri VW, prave kvoli tomu. ... pred zaciatkom zmeny doveze zamestnancov a potom caka na tych, ktorym zmena skoncila a zase ich odvezie.
Je to asi najjednoduchšie riešenie pre účelové linky, ktoré sa uplatňuje nielen v BA, ale napr. aj v Brne, či KE (u električiek R). Napr. Z VW2 jazdí len 21 a 23, takže by si mohol maximálne nejaký 1-2 autobusy poslať na 21 a to je všetko. Z VW1 jazdí zase len 21 a 23, takže autobusy odtiaľ by mohli ísť maximálne na 20/29. Ďalšia vec je, že tie služby častokrát začínajú skoro na to, že sú delené (cca o 12:30), takže už o cca 16:30 by museli mať prestávku, a preto je lepšie, keď odchádzajú od VW s čistým štítom (t.j. môžu v pohode jazdiť do cca 18:15 s krátkymi prestávkami) V konečnom dôsledku by si na vodičoch nič neušetril, len by si im skrátil prestávky, vďaka čomu by možno potom nevychádzali služby. Možno ráno by sa to dalo nejako sprejazdovať, len by sa zase mohlo potom stať, že 21 uviazne v zápche a kvôli tomu bude meškať linka z VW.
Vyzerá to tak, že to bude kvôli VW, keďže 20/6 je navyše aj kĺbové poradie. Aj na 25, 26 a 92 máš skoro hodinovú prestávku pri VW hneď po začatí služby (pozri si napr. 29/51, ktorá pomaly viac stojí ako jazdí).
Prežiť možno prežijú, ale ak nie je kapacita dokončiť výmenu za zánovnejšie dot-led, mala by sa aspoň venovať energia ich údržbe, aby nejazdili s toľkými pozasekávanými terčíkmi.
Tie tabule na žehličkách ešte žehličky prežijú a na druhej strane dávať do žehličiek RGB panely by rozumne nebolo. Nehovoriac o tom že by si potreboval fungl novú kabeláž vrátane palubaku.
Výmena DOT za DOT LED displeje nie je tak náročná a je tam prínos v lepšej čitateľnosti displejov. Hoci doteraz nemajú všetky žehličky DOT LED displeje #7953). Prínos elektricky ovládaných zberačov je minimálny, zvlášť ak sa zberače nesťahujú. A áno, dajú sa stiahnuť aj manuálne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mano