Budú nové vozy. Do Petržalky bude síce treba väčšiu výpravu, ale nových vozov bude ešte viac ako celková potreba. Tak čo by si vyradil? K2S majú nižšiu kapacitu, takže je jasné, že sú prvé "na rane". No a po nich T3G, lebo nemajú GO a na výzbroj TV8 už nie sú náhradné diely.
V príspevku na FB sa písalo o linke 212, takže pravdepodobne po trase Červený most - Záhorácka/Patrónka - Kramáre - Hodžovo nám. - Záhradnícka - Zimný štadión.
Ja som len reagoval na "neviem si predstaviť prenos impulzov".
Vo Viedni to aj tak asi nastavovali ručne, lebo vzhľadom na tarifu "jednu cestu" nepotrebovali asi presný čas
Prestupnú tarifu mali dokonca aj predtým, ale lístok sa musel ohnúť a označiť v každom spoji. Neviem presne ako to fungovalo, ale predpokladám, že v označovači vo vozidle bol v každom spoji iný kód. U nás sme sa zmohli len na diery do lístka, s ktorými vo Viedni skončili v roku 1961.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik