Hocikde vrátane úplného centra. Najvyššia sadzba čo v PAASe existuje sú 2€/hodina a to je práve tých 50 centov za 15 minút čo píšem. Na sídliskách je to ešte menej.
To by mali posilniť intervalovo L53 vložením spojov od Zlatých pieskov.. Mierovú kolóniu to však neporieši aj návoz - zvoz ľudí do X firiem na Vajnorskú..
Vo Viedni majú aj značnú Kurzparkzone, kde môžeš zastaviť na 15 minút zadarmo. Čo mi úplne stačí, keď idem po recept lekárovi a rovno do lekárne na prízemí. Často mi to netrvá viac ako 10 minút.
Nezabudni, že električky občas aj pieskujú. Odstránenie železa z laku nie je problém, mám na to IronX. Špeciálna technológia nutná nie je, stačí mať potrebný prípravok.
Nikto tu nepovažuje odstavenie vozidla na verejnej ploche za ľudské právo.
Prečo si ale pri svätej vojne proti autám nezobrať príklad z Viedne? Tam je možné odstaviť auto za 4,10€ na 24 hodín. Čo je 120€ na mesiac. Čo je dostatočne motivujúce na budovanie súkromných odstavných plôch a garáži. A zároveň to nie je ekonomicky likvidačné, pre tých, ktorí zatiaľ možnosť parkovať na súkromnom nemajú.
K eimisám. Každé trenie materiálu emituje mikročastice do okolia. Napríklad pneumatiky, kolesá, brzdy. Aj toto mala riešiť emisná norma EURO7. Pre zaujímavosť: Autíčkari dobre vedia, že emisie železného prachu z vlakov poškodzujú lak. Ihličky sa zabodávajú do laku a korodujú. Volá sa to náletová hrdza. Na ich odstráneňovanie funguje špeciálna technológia.
Takí ľudia sú často odkázaní aj na pomoc iných ľudí. Emisie električiek a trolejbusov ako presne škodia v meste? Máme ak naftové autobusy. Ako ich emisie ovplyvní zápcha kvôli hyperluxusnému cyklopruhu?
Ale reč bola o križovatke Dostojevského rad - Pribinova - Bezručova. Štúrovu predsa rieši značka "Daj prednosť v jazde".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek