Tá zelená, ktorú dostala 21 je skoro rovnaká ako má 96. Keď som si pozrel mapu nočných liniek, tak N53 dostala farbu podobnú 21 (možno preto zmenili dennú) a N31 nejakú vyblednutú zelenú. Naozaj nechápem, ako má táto zmena zlepšiť cestovanie cestujúcim, keď budú mať 2 rôzne linky skoro rovnakú farbu?
To, že sa môže v trolejbusoch prepravovať iba jeden kočík je dosť nešťastné, pretože najmä doobeda je úplne bežné, že sa stretne v jednom vozidle viac kočíkov. Ak by sa ale do takej 30/31Tr aj naskladali 2 kočíky bokom, tak by tam boli na seba a na opierku tak natlačené, že by sa ani nemohli veľmi prevrátiť. Napr. v 29/30T je ich oveľa nebezpečnejšie dávať bokom. V trolejbusoch je celkovo dosť stiesnený interiér. Lepšie by bolo, ak by sa vpredu vymontovali 4 sedadlá a zostali by tam iba 2 sklápacie sedadlá a jedna modrá štvorka. Potom by sa tam zmestili nielen 2 kočíky za sebou, ale aj viac stojacich cestujúcich.
PP IDS BK A.10.5: Vo vozidle sa smie súčasne prepravovať jeden kočík alebo invalidný vozík. Vodič môže povoliť prepravu ďalších kočíkov alebo invalidných vozíkov, ak to podmienky vo vozidle dovoľujú.
Dva sa tam "v pohode" určite nezmestia. To je možné len keď ich tam umiestnite "bokom", čím ohrozujete život svojho dieťaťa pri prípadnom vynútenom brzdení. Kočík musí byť pri preprave umiestnený bezpečne, čo je možné len pri jednom kočíku.
Dobrý deň, práve som v buse 6801 a šofér tvrdí že môže zobrať max. 1 kočiar (aj keď sa v pohode zmestia 2 vedľa seba). Čo je toto za nehoráznu blbosť???
Jasne, Japonsky model parkovania, ktory zaviedli, lebo na uzemi Metropolitnej oblasti Tokyo, ktora je skoro 4x mensia ako cele Slovensko, zije 7,5x tolko ludi (5,5 vs 40,7 miliona).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
96 je trávovejšia