Principiálne na nejakej frekventovanej ceste aj keď je prikázaný smer doprava + plechová šípka, tak by mohol byť problém odbočiť hlavne v špičke, čiže tá zelená má zmysel.
To uz fakt mohli radsej pri tej komplet rekonstrukcii tych 30 metrov potiahnut cestu a spojit to so zastavkou/zjazdom na DD a zrusit 1 zbytocny semafor. A este by to aj nelakalo aby isli cez trat, tak tam mohli tych par metrov dat nejaku barieru.
Zaujímalo by ma, či je tam "guľatá" oranžová a zelená (so šípkou doprava), alebo "šípkovitá". Resp. ako vyzerá červená, lebo tá dnes často býva "guľatá" aj pre "smerovú" žltú aj zelenú.
Ja ale aj tak nerozumiem. Je tam príkazaný smer jazdy vpravo. Zároveň je tam plechová zelená šípka vpravo. Čiže semafor tam má akú funkciu? Aby som nemusel pred križovatkou zastaviť, ak bude svietiť zelená?
Tak potom naco tam je semafor? Ak mozes odtial odbocit iba doprava uplne tam postaci Daj prednost a prikazany smer. A mozno maximalne blikajuca oranzova.
Toto nie je otázka na mňa ja som len obyčajný panáčik ale takto sa nedá fungovať dlho,
Však pred covidom sme mali interval celý deň rovnaký a boli 2 špičkové linky a všetko bolo ok, tam nemal nik za potrebu riešiť intervaly pričom minimálne sedlo sa mohlo riešiť a teraz keď už je určite slabší interval na počet vlakov za hodinu v určitých MČ tak sa skrta ešte
A prečo treba šetriť? Lebo sa predsa urobili opatrenia + mesto vlani hospodárilo s prebytkom 22 mil. Tak prečo treba ešte viac šetriť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk