Reakcia na: TomJ #246364:
nuz, v minulosti bolo sice zastavok na znamenie o hodne pomenej, ale boli a taktiez sa na nich na spoj mavalo.... a mavalo sa na vsetko co sa blizilo a mohlo byt pouzitelne, takze napriklad ak sa k zastavke blizil ik280 a vedel som ze to moze byt rovnako tak na linke 21 alebo 54 (kombinacii liniek podla zastavok na znamenie z toho obdobia sa medze nekladu :-D) a chcel som len jeden z nich, tak jasne ze som paprcku zdvihol este ked bol dost daleko aby o mne a mojich umysloch vedel a ked sa priblizil dostatocne blizko na to aby som vedel rozoznat linku na prednej tabulke tak som mu bud ukazal ze nech prejde alebo nastupil.... a nikdy som nezazil ze by sa na to niektory vodic pohorsoval....ale ano, problem pre tazsie pohyblivych by to byt mohol (aj ked vtedy sa s tym vysporiadat kupodivu vedeli), aj ked myslim si ze omnoho vacsi problem by to mohol byt pre cumilov do mobilu....
Každe moje cestovanie je okomentované.
Joyki
Ak na celom svete to vie fungovať bez mavania, tak aj tu, len to by sme nemali zavádzať vodičovské praktiky. U DPB sú postihy za ne zastavenie na zastávke. A v tom istom IDS Arrive to dovoľujeme, dokonca chápeme, že nezastaví, lebo veď oni sú niečím iným.
Okrem toho ja osobne nesledujem 5 minút v kuse cestu, či to už ide (lebo mešká), takže pozriem sa aj do mobilu, alebo niekam inam, než na do očí šoféra mojej linky so svetelným blikájucim transparentom v ruke "zastaviť, idem do Senca, aut. St.", lebo aj to musím oznamovať, aj keď mam ročný PCL.
+ je to do slova napísané v PP, ze netreba mávať, takisto, ze v sere do centra netreba pipat. A furt sa to porušuje, furt to chcú odomna, lebo to je PAD s extra nepisanymi požiadavkami.