Tak z mojho dnesneho pozorovania by som k vyluke doplnil, ze Spitalska bola pre bezcov vyhradena iba v jazdom pruhu a elektricky po nej mohli premavat obojsmerne. Jedine by ich trebalo docasne pozastavit pri prebehu velkej skupiny v tom zuzenom mieste na Americkom. Takze L4 mala ist cez Spitalsku obojsmerne a L1/L3 mohli prejazdovat medzi sebou a vyluka by sa ich dotkla minimalne. Tiez keby bola vola, tak na triagli na Sturovej by sa dalo otacat cuvanim, cize by medzi rozseknutymi zastavkami L3 bolo iba cca 150metrov a takyto rozsah vyluky na elektrickach uz by som povazoval za minimalny a akceptovatelny.
810zssk
Takže neviem, proste hodíme cestujúcich cez palubu, lebo normálne im umožniť naplánovať si cestu tak aby sa vedeli na MHD spoľahnúť je veľa zbytočnej práce? Potom sa nedivme že sa na tú MHD spoliehať nechcú.