Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #245899:
No Billa plus (plus ďalšie prevádzky ako Lidl či Tedi/Jysk) sú už v K1/K2 tiež 🙂 Nedávno to tam rozširovali a mám pocit že to je väčšie/s lepšou ponukou ako Hainburg. Plus je to o niečo bližšie/menej upchatie.
Reakcia na: Arrivaderci #245898:
K poslednému odstavcu len taká poznámka, že síce do K1 sa VHD dostáva ťažko, ale do Gallerie Danubiana v Hainburgu je to celkom v pohode (až na ten interval, ale ten by asi do Kittsee žiaľ nebol oveľa lepší). Keďže Galleria Danubiana má skoro všetky zásadné prevádzky tiež a mnohé z nich lepšie ako K1 (napr. Billa Plus je neporovnateľne väčšia = s lepším sortimentom), ak tvoja požiadavka je ísť si nakúpiť, vieš to VHD vybaviť s podobným jazdným časom.

Prípadná linka Bratislava - Kittsee by K1 určite obsluhovať mala, ale K1 nevnímam ako dôvod jej zriadenia. Skôr je to pre obsluhu miestnych obyvateľov čo dochádzajú do BA (prípadne miestnych obyvateľov čo idú do BA len občas, ale tým podporujú našu ekonomiku). Z tohto hľadiska je možno lepšia linka cez Berg, keďže obslúži dedinu navyše, než by bola linka cez Kopčany. Ale zas tá druhá možnosť prináša možnosti synergie s 80kou, takže by sa za rovnaké peniaze mohol dať ponúknuť lepší interval.

Ja som mal dlhšie koncept linky Most SNP - Berg - Kittsee - Jarovce, ktorá by jednak riešila spojenie Kittsee a Bergu s Bratislavou, a sekundárne tiež výrazne lepšila spojenie z juhu Bratislavy do Viedne (kde dnes treba VHD chodiť zachádzkou cez ŽST Petržalka). Sú tam ale dva problémy: Jednak cesta Kittsee - Jarovce je len do 3,5 tony, čiže by tam bola buď potrebná výnimka pre VHD, alebo zvýšenie limitu na 7,5 tony, ktoré by umožnilo aspoň prevádzku minibusu. Druhý problém je ako to otočiť v Jarovciach - je tam teoreticky tá bloková slučka čo občas používa X91 (a s minibusom je prejazdná bez problému), ale tam potom nie je prestup na hrane s MHD. Jedno riešenie pre ten druhý problém čo mi napadlo bolo že by tá linka z Jaroviec išla ďalej až do Rajky, takže by sa zabili dve muchy jednou ranou a zároveň bol prestup medzi touto linkou a MHD na Sadoch.
Reakcia na: N/A #245896:
Vies preco nakupuju za plny kufor (tak ako ja)? Lebo ist tam autom kazdy den na drobny nakup sa ti neoplati 🙂

Kebyze sa tam ale vies autobusom dostat za 15 minut z centra mesta v dobrom intervale kedykolvek, tak to bude rovnake ako ked ides MHD do Lidla ci Kauflandu.

PS: Teraz sa podla Google vies dostat z okolia Mosta SNP do Kittsee K1 autom za 15 minut, VHD (bus + vlak + peso zo stanice) 60 minut. To ti pride pouzitelna alternativa k autu?
Reakcia na: N/A #245896:
Ty si aj niekedy použil 901ku? Najlepšie v sobotu.
Reakcia na: Arrivaderci #245895:
Už vidím ako tí čo tam idú nakupovať a nakúpia za plný kufor, ako sa trepú autobusom obvešaní igelitkami...

Vytvárame linku pre takú skupinu ľudí, ktorá o ňu nemá záujem.
Reakcia na: gejza #245893:
Ked je parkovisko v Kittsee plne aut z Bratislavy, nebol by prave spoj do K1/K2 centra spojom primarne pre Bratislavcanov?

Chceme sa hrat na super eko mesto, ale kde je dopyt, tam ani nezvazime VHD (a nehovorim iba o linke "902").
Reakcia na: gejza #245893:
DPB nemá problém zabezpečiť základnú obslužnosť v meste. Objednávateľ ju má problém zaplatiť.
Reakcia na: N/A #245889:
Pozri, stále tu existuje množina ľudí, ktorí si myslia, že DPB a.s., ktorý ledva stíha zabezpečiť základnú dopravnú obslužnosť v rámci Mesta, má obsluhovať aj zahraničie.

Však ak obyvatelia Kittsee (verím, že tam majú oficiálne evidovaný trvalý pobyt) potrebujú spoj do Bratislavy, môžu pokojne osloviť svojich volených zástupcov v obci alebo spolkovej krajine a príslušné rakúske orgány im buď vyjdu v ústrety alebo im vysvetlia, prečo to nejde.
Ja dúfam že na 4ku prestanú čo najskôr vypravovať v takéto pekné dni kačice... Akurát idem z mesta a už tu je len pár miest na státie....
Zrušenie linky 145 cez víkend nielenže obmedzuje komfort ľudí pri sobotných nákupoch - musia vláčiť nákupy pešo hore kopcom - ale predovšetkým uväzní starých ľudí doma v bytoch.
Doteraz sa ľudia mohli vyviezť cez víkend pohodlne až na Kamzík (s prestupom na Kolibe), teraz sa môžu len pozerať von oknom. Toto je veľmi zlá správa. Aspoň poobede by mala linka premávať, hoci len v hodinových intervaloch.
Reakcia na: N/A #245889:
Ach, zas ideme túto debatu so šotoušmi ktorí nechápu že dopravca =/= objednávateľ?
Reakcia na: 810zssk #245887:
Takže sme na tom tak dobre, že MHD Bratislava má pomôcť obsluhe Kitssee. To dáva logiku. 🤪

A hodinový interval je luxusný.
S prestupom na bus v ŽST Kitsee je ale aspoň aké také spojenie možné. Z STN Petržalka je to s prestupom k zámku v Kitsee len 18 minút. 😁
Reakcia na: N/A #245883:
Pozri si kde má ten vlak stanicu v Kittsee a aký má interval.
Reakcia na: Geravy #245884:
V čase plánovaných výrazných redukcií výkonov je celá táto téma bezpredmetná.
Doteraz najvýraznejšiu snahu o otvorenie tej cesty pre autobusy vyvinul dopravca SAD Trnava, keď sa tadiaľ rozhodol viesť bezplatnú dopravu pre otvorenie K1 nákupného centra. 😁 Žiaľ z hrôzou zistili v deň konania, že správca cesty pre nich cestu neotvoril. 😁
Reakcia na: N/A #245883:
Ono treba si polozit otazku komu by malo to autobusove spojenie sluzit? Ak Slovakom iducim za nakupmi do nakupneho centra - vlak nepouzitelny. Ak Slovakom zijucim v Kittsee iducim za pracou/skolou do BA - vlak pouzitelny len ak byvaju na okraji Kittsee (spravidla maju Slovaci domy zrovna na opacnej strane). Takze ten autobus by zmysel daval. To spojenie by pomohlo aj autam, netrebalo by chodit obchadzkou cez Berg.
Jednym dychom ale dodavam, ze sa obci Kittsee necudujem, ze tadial auta pustrit nechce. 😉 Vznikol by celkom slusny tranzit cez stred obce. Ale autobusova linka (povedzme s elektrobusom) by im tam vadit nemusela.
Reakcia na: 810zssk #245882:
Petžalka - Kittsee vlak a bus súbeh? Skutočne logické a ekonomické riešenie.

Jazdná doba vlakom iba 5 minút.
Reakcia na: isnst #245881:
Správca komunikácie na rakúskej strane to tak preferuje a nechce z toho tranzitnú komunikáciu. Predĺženie o ktorom píšeš by dávalo veľkú logiku, ale nateraz žiaľ nie je reálne.
Kto vie, prečo cesta medzi petržalkou (zastavka nesto) a rakuskom je uzaverta pre aut? Prečo by dpb nemohli bus 80 predĺžiť do rakuska?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.